پورموسوی: فردا روز جدیدی برای استقلال‌خوزستان است/کانون مربیان خوزستان از مربیان بومی حمایت نمی‌کند

مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: بازی با نفت تهران ملاک بازی ما نیست و فردا روز جدیدی برای استقلال‌خوزستان است.

سیداکبر پورموسوی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار با فولادخوزستان اظهارکرد: در ابتدا از تمام مردم خوزستان به ویژه هواداران‌مان بابت نمایش ضعیفی که مقابل نفت تهران داشتیم، عذرخواهی می‌کنم.

وی با انتقاد از عده انگشت‌شماری که به انتقاد از این تیم پرداخته‌اند، گفت: عده انگشت‌شماری از این فرصت استفاده کردند و مسایل شخصی خودشان را به مسایل فنی وارد کردند که اگر بخواهیم به کارنامه این آقایان نگاه کنیم آن‌ها فقط در محیط کاری خودشان تیم‌داری کرده‌اند.

مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان درباره کانون مربیان استان نیز گفت: متاسفانه طی یکی دو سال گذشته هیچ وقت ندیده‌ام کانون مربیان استان از مربیان بومی حمایتی داشته باشد. نقش اصلی این کانون باید حمایت از مربیان بومی باشد، چرا که مربیان بومی سرمایه‌های استان هستند. به هر حال تاکنون حمایتی از این کانون ندیده‌ایم، علی‌رغم این‌که همه بزرگان فوتبال خوزستان در این کانون سمت دارند.

وی در ادامه در ارزیابی از تیم فولاد خوزستان، خاطرنشان‌کرد: فولاد طی یکی دو سال گذشته جزو تیم‌های بزرگ ایران بوده و فصل گذشته نیز قهرمان لیگ شد و در حال حاضر هم جزو مدعیان اصلی است.

پورموسوی با بیان این‌که در این بازی ایمان باصفا را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم، عنوان‌کرد: تیم ما سال گذشته روبه‌روی تیم‌های بزرگ نمایش خوبی داشته است و امیدوارم از این بازی پله‌های رو به رشد ما تداوم پیدا کند.

مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در ادامه گفت: فولاد تیم همشهری ما است و از سال گذشته نسبت به سیستم و سبک بازی آن‌ها آشنایی داریم و امیدوارم بازی فردا به دور از حاشیه باشد و تماشاگران با حضورشان گرمی خاصی به بازی دهند.

وی خاطر نشان کرد: ۶۰ تا ۷۰ درصد تیم‌مان تغییر کرده است و بعضی آقایان که می‌خواهند به تیم هجمه‌ای وارد کنند باید بدانند تیم ما به زمان نیاز دارد تا به هماهنگی برسد. قطعا از بازیکنان بزرگ در این خصوص استفاده می‌‌کنیم. عیار تیم ما روبه‌روی استقلال تهران مشخص شد و همان‌طور که عبدالله ویسی گفت در بازی با نفت تهران روز خوبی نداشتیم و امیدوارم دیگر آن روز تکرار نشود.

پورموسوی درباره مشکل گل‌زنی استقلال خوزستان گفت: ما در امر گل‌زنی مشکل داریم و نیاز به زمان داریم و با سه بازی نمی‌توانیم بگوییم مهاجمانی که جذب کرده‌ایم به درد ما می‌خورند یا خیر. ان‌شاالله در بازی‌های آینده این مشکل برطرف می‌شود. به هر حال بازی با نفت تهران ملاک بازی ما نیست و ان‌شاالله فردا روز جدیدی برای استقلال خوزستان خواهد بود.

وی درباره هواداران هم گفت: انتظار داریم مانند فصل گذشته هواداران تیم‌های خودشان را تشویق کنند. ما فصل گذشته نیز در هر دو دیدار داربی، بهترین تماشاگران را داشتیم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری که چرا عبدالله ویسی در این کنفرانس حضور پیدا نکرد، گفت: ویسی در مراسم خاکسپاری یکی از بستگان خود در رامهرمز به سر می‌برد و بابت عدم حضورش نیز عذرخواهی کرد.

https://hoorkhabar.ir/217650کپی شد!
79
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.