ویسی: مقابل نفت با سه مهاجم بازی می‎کنیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان می گوید در بازی فردا برابر نفت تهران، تیمش با سه مهاجم بازی می کند.

عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر نفت تهران اظهارکرد: امتیاز گرفتن در هفته های اول حساس و مهم است و پیروزی در هر بازی می تواند برای هر تیمی سکوی پرتاب باشد. شرایط تیم ما با نفت تهران یکسان است و هر دو تیم هفته گذشته در دقایق پایانی نتیجه مساوی را با شکست جا به جا کردند. البته دیگر آن شرایط تمام شده است.

وی ادامه داد: در بازی فردا تلاش و سعی مان این است که در این بازی خانگی ضمن خوب بازی کردن و رضایت تماشاگران، بتوانیم سه امتیاز مسابقه را به دست آوریم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان درباره شرایط بدنی تیمش عنوان کرد: من از آن مربیانی نیستم که بگویم شرایط بدنی تیمم به حدنصاب نرسیده است یا این که از نظر تاکتیکی هماهنگ نیستیم. ۴۰ تا ۴۵ روز قبل از مسابقات، در زمینه کارهای بدنی و هماهنگی تکنیکی و تاکتیکی به آمادگی رسیدیم. به هر حال آن اشتباهاتی که در دقایق پایانی باعث می شود تیم گل دریافت کند، ربطی به وضعیت بدنی بازیکنان ندارد و این اتفاقات پیش می آید.

وی افزود: گل خوردن، از سوت آغاز تا پایان بازی اتفاق می افتد. هفته گذشته در دقایق پایانی تمرکزمان به هم خورد و گل دریافت کردیم اما امیدوارم دیگر به این صورت نشود. در کل وضعیت بدنی ما خوب و مناسب است.

ویسی درباره چند بازیکن محرومی که برای این بازی در اختیار ندارد، گفت: به هر حال این اتفاقی است که برای خیلی از تیم ها رخ می دهد. ما در بازی فردا پنج بازیکن مان را در اختیار نداریم ولی تیم مان را به صورتی بسته ایم که در چنین روزهایی نهایت استفاده را از سایر بازیکنان مان ببریم.

وی ادامه داد: این که تاکنون یک امتیاز گرفته ایم چیزی را نشان نمی دهد، تیم هایی هستند که خیلی بیشتر از ما هزینه کرده اند ولی به اندازه ما امتیاز دارند. تلاش ما این است که در ادامه بتوانیم امتیازات لازم را کسب کنیم. این نیروها و تیم جوان می توانند اوایل فصل کارهایی انجام دهند تا در آینده با مشکل مواجه نشویم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان بیان کرد: برای نفراتی که از دست داده ایم مطمئنا نفراتی را جایگزین خواهیم کرد و البته منتظر نظر فدراسیون نیز هستیم. درباره میثم بائو هم باید بگویم قرار است یک قانون بیاید که براساس آن می توانیم جای آن بازیکنانی که مشکل کارت پایان خدمت دارند، بازیکن جذب کنیم که اگر به این صورت شود، میثم از هفته آینده می تواند برای تیم ما بازی کند و اگر هم به این صورت نشود تا نیم فصل او را در اختیار نداریم. همچنین باتوجه به این که گلر خارجی تیم مان از نظر پزشکی مشکل دارد، می توانیم او را از لیست خارج و بازیکنی به جای او جذب کنیم.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: در بازی فردا تغییر روش می دهیم و آن سیستمی که مقابل استقلال تهران داشتیم مخصوص آن بازی بود و در بازی فردا با سه مهاجم بازی خواهیم کرد و امیدوارم نتیجه نیز کسب کنیم. وقتی مهاجمان ما با گلر حریف تک به تک می شوند، این نشان می دهد که ما خلق موقعیت داشته ایم.

ویسی در پایان درباره میزان رضایتش از عملکرد “لامین” بازیکن خارجی تیمش گفت: از او راضی هستم. البته در دو دیداری که داشته ایم، یک توپ هم به او داده نشده و متاسفانه هنوز هماهنگی حاصل نشده است؛ چرا که در اردوی ترکیه نیز همراه تیم نبود. البته با صحبت هایی که با بازیکنان داشته ایم و تمرینات اختصاصی‎ای که داشته است، فکر می کنم این هفته اتفاقات خوبی بیافتد.

https://hoorkhabar.ir/207661کپی شد!
116
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.