فعالیت ۴۰ آموزشگاه خصوصی فنی و حرفه‌ای در آبادان

رئیس مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای آبادان از فعالیت ۴۰ آموزشگاه خصوصی در این شهرستان خبر داد.

ارژنگ کوه‌سرخ اظهار کرد: آموزشگاه‌های مذکور در رشته‌هایی همچون فناوری اطلاعات، فناوری مد، آرایش و پیرایش، نقاشی، عمران، حسابداری، عکاسی، برق و غیره آموزش‌های لازم را به کارآموزان ارائه می‌کنند.

وی افزود: آموزشگاه‌های خصوصی فنی و حرفه‌ای می‌توانند در کارآفرینی جوانان منطقه تاثیرگذار باشند.

رئیس مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای آبادان با اشاره به حمایت‌های بسیار خوب دولت در سال‌های گذشته از آموزش فنی و حرفه‌ای تصریح کرد: این مسئله سبب اشتغالزایی بسیاری از جوانان شده است.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وجود چهار مرکز فنی و حرفه‌ای در این شهرستان تصریح کرد: ارائه آموزش‌ها و مهارت‌های بیش از ۴۰ حرفه آموزشی در این مراکز، فرصت مناسبی برای جوانان آبادانی و اروندکناری در جهت ایجاد زمینه اشتغال به ویژه اشتغال خانگی در بخش خواهران است.

وی از تمام جوانان شهرهای آبادان، اروندکنار و چوئبده خواست تا با مراجعه به مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای از خدمات آموزشی رایگان استفاده کنند.

کوه‌سرخ با بیان اینکه فرهنگ کارآفرینی زمینه‌ساز اشتغال در کشور است یادآور شد: این فرهنگ باید در جامعه گسترش یابد.

رئیس مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای آبادان با اشاره به موضوع بیکاری به عنوان مهمترین معضل اجتماعی کشورمان بیان کرد: جوانان با نگرشی که از کارآفرینی دارند نسبت به اشتغال خود اقدام کنند.

این مسئول در پایان گفت: مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای در شهرستان آبادان با داشتن کارگاه‌های مجهز آموزشی زمینه‌ساز فرصت‌های اشتغال هستند که جوانان باید از ظرفیت‌های موجود در منطقه جهت کسب حرفه و مهارت با رویکرد کار آفرینی به بهترین نحو ممکن بهره ببرند.

https://hoorkhabar.ir/194110کپی شد!
94
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.