والی: امیدوارم مقابل راه‌آهن مثل بازی با پرسپولیس باشیم/نباید در اهواز امتیاز از دست دهیم

کاپیتان تیم فوتبال فولادخوزستان شرایط تیمش را از نظر روحی خوب ارزیابی کرد و گفت: امیدوارم عملکردی که مقابل پرسپولیس داشتیم برابر راه آهن نیز تکرار کنیم.

ایوب والی  اظهار کرد:‌ بعد از بازی با پرسپولیس دو روز استراحت داشتیم و روز گذشته صبح و عصر تمرین خوبی انجام دادیم و تمام بازیکنان با انگیزه و خوب تمرین کردند. در حال آماده شدن برای بازی با راه آهن هستیم.

وی در ارزیابی اش از تیم راه آهن گفت: راه آهن تیم خوبی است و در بازی هفته گذشته توانست نفت تهران را شکست دهد. به هر حال این هفته بازی سختی داریم و امیدواریم بازی مان رو به روی پرسپولیس را برابر راه آهن نیز تکرار کنیم. تمام بازیکنان مان برای این بازی هستند و امیدواریم که مشکل شهاب کرمی هم حل و به تیم اضافه شود.

مدافع تیم فوتبال فولادخوزستان در ادامه درباره شرایط روحی تیمش، عنوان کرد: پس از بازی اول مان مقابل تراکتورسازی، بازیکنان مان کمی بی انگیزه و ناراحت بودند ولی با پیروزی ای که مقابل پرسپولیس به دست آوردیم، انگیزه تمام بازیکنان بالا است و روز گذشته تمرین با نشاط و خیلی خوبی داشتیم.

وی ادامه داد: امیدوارم در بازی این هفته نیز به پیروزی برسیم تا گفته نشود که پیروزی فولاد مقابل پرسپولیس اتفاقی بوده است. تمام بازیکنان نیز هم قسم شده ایم تا بتوانیم نتیجه این دیدار را هم به دست آوریم و ان شاالله جوانان تیم در بازی های آینده بتوانند به فولاد کمک کنند.

والی خاطر نشان کرد: برای بردی که مقابل پرسپولیس به دست آوردیم باید در ابتدا از خدا تشکر کنیم. ما در بازی با پرسپولیس دو سه برابر حریف دویدیم. بازیکنان ما از دقیقه یک تا ۹۰ بازی دویدند و زحمت کشیدند. خواست ما این بود که در آن دیدار پیروز شویم. پرسپولیسی ها در آن دیدار جا خورده بودند که رو به روی چه تیمی بازی می کنند و این برد، ‌مزد تلاش مان بود. پرسپولیس در این بازی هیچ موقعیتی نداشت و در طول ۹۰ دقیقه نیز حرفی برای گفتن نداشت.

وی در پاسخ به این سوال که به نظرتان فولاد می تواند امسال هم موفق باشد؟ گفت: ‌نسبت به سال گذشته تغییرات بسیاری داشتیم. بیشتر بازیکنان ما جوان هستند و تجربه ای ندارند. می توان گفت با  کمبود بازیکن  باتجربه مواجه هستیم. البته جوانان خیلی خوبی داریم ولی کمی کم تجربه هستند. به هر حال امیدواریم که امسال جزو تیم های بالای جدول باشیم.

این بازیکن تیم فوتبال فولادخوزستان در پایان عنوان کرد: امیدوارم با کمک هواداران که به ورزشگاه غدیر می آیند و تیم را تشویق می کنند، تیم‌ها را شکست دهیم. ما حداقل در اهواز نباید هیچ امتیازی از دست بدهیم و امیدوارم که هواداران در این زمینه به ما کمک کنند.

https://hoorkhabar.ir/193973کپی شد!
70
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.