معاون برنامه‌ریزی استانداری خوزستان خواستارشد؛ ایجاد شهرک‌های تخصصی در استان

معاون برنامه‌ریزی استانداری خوزستان گفت: در برنامه‌ریزی‌‌های آینده، با توجه به مزیت‌های هر منطقه در استان باید شهرک‌های تخصصی ایجاد شود.

امید حاجتی در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان که امروز، ۲۱ اسفندماه در محل سازمان صنعت و تجارت برگزار شد، اظهارکرد: همواره در انتصابات جدید، مدیران جدید با تفکر و ایده‌های جدید وارد عرصه خواهند شد و مدیران قبلی نیز در مسوولیت‌ها و موقعیت‌های تازه نقش خود را ادامه می‌دهند.

 

وی افزود: ما برای مدیرعامل قبلی شرکت شهرک‌های صنعتی استان آرزوی سلامتی داریم و این‌که فرصتی برای وی در خدمت‌رسانی در عرصه‌های جدید فراهم شود. همچنین برای مدیریت جدید نیز آرزوی موفقیت می‌کنیم. وی سوابق مختلف و کارشناسی در دستگاه‌های اجرایی داشته که بیشترین این سوابق به شرکت شهرک‌های صنعتی در ۲ پست معاونت بوده است.

 

 معاون برنامه‌ریزی استانداری خوزستان عنوان‌کرد: مدیر جدید پست‌های قبلی خود در شرکت شهرک‌های صنعتی را به خوبی هدایت کرده و عملکرد خوبی از خود به جای گذاشته است.

 

حاجتی ادامه‌داد: انتظار داریم در سازمان‌های تخصصی استان یا کشور همچون شرکت شهرک‌ها، در انتصاب‌ها، جدای از تخصص و تجربه مرتبط، افراد رشدیافته در آن مجموعه یا سازمان نیز مدنظر قرار گیرند.

 

وی اظهارکرد: در شرکت شهرک‌های صنعتی ظرفیت بسیار قابل توجهی برای توسعه صنعت و افزایش اشتغال نهفته است.

 

حاجتی بیان‌کرد: تعداد شهرک‌ها و نواحی صنعتی در استان ۷۰ مرکز و شامل ۳۳ شهرک و ۳۷ ناحیه صنعتی می‌شود و این شهرک‌ها و نواحی می‌توانند ظرفیت خوبی برای توسعه صنعت ایجاد کنند.

 

وی افزود: از مدیریت جدید مجموعه شرکت شهرک‌ها در استان انتظار داریم زیرساخت‌هایی که در شهرک‌ها ایجاد می‌شود را در سطح استانداردهای قابل قبولی ارایه کند و باید در این زمینه بیشتر تلاش کرد تا انگیزه صنعتگران برای حضور در شهرک‌های صنعتی دوچندان شود.

 

معاون برنامه‌ریزی استانداری خوزستان گفت: در برنامه‌ریزی‌های آینده شرکت شهرک‌های صنعتی باید به موضوعات توسعه خوشه‌های صنعتی و ایجاد شهرک‌های تخصصی از جمله شهرک تخصصی قطعات نفتی توجه شود.

 

وی افزود: ایجاد شهرک‌های مشترک با سایر کشورها نیز از دیگر اولویت‌ها باشد. این شهرک‌ها می‌توانند ظرفیت بسیار خوبی هم برای سرمایه خارجی و هم سرمایه‌گذاران خارجی ایجاد کند و باید از این ظرفیت استفاده کرد.

 

حاجتی اظهارکرد: برنامه ما این است که به حمایت از شرکت‌ها و صنایع تولیدی موجود بپردازیم تا بتوان مشکلات این صنایع را حل و همچنین از ظرفیت‌های خالی این صنایع استفاده کرد.

 

https://hoorkhabar.ir/1882کپی شد!
235
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.