صدای ولی فقیه صدای خداست/ایران این سگ هار و صاحبش را تنبیه خواهد کرد/ما به فتنه گران اجازه عرض اندام نخواهیم داد

اقایانی که به ملاقات یکی از سران فتنه رفته اید و عکس بادگاری انداخته اید اگر وقت اضافه دارید بیایید کنار قبر شهید حاج حمید رمضانی فرمانده اطلاعات و عملیات جنوب عکس یادگاری بیاندازید کنار قبر مطهر شهید اسماعیل فرجوانی، شهید بهروز غلامی، سرلشکر شهید علی هاشمی عکس یادگاری بیاندازید پول اضافه دارید برای خرج کردن و بلیط رفت و برگشت به تهران ادرس به شما می دهیم تا سرپناهی برای یک خانوداه بی بضاعت تهیه کنید.

حجت الاسلام حاجتی امام جمعه موقت اهواز در خطبه های نماز جمعه اهواز در مصلای مهدیه امام خمینی(ره)اظهار داشت:الان که اینجا نشسته اید بمباران غزه دوباره شروع شده است تقریبا از صبح اسرائیل حملات خودش را آغاز کرده و مقاومت اسلامی هم به این حملات پاسخ داده است.

وی ادامه داد:منطقه آبستن حوادث بزرگ است البته این مطلبی نیست که حقیر عرض می کنم این کلام حضرت آقاست که نگاهمان باید همیشه به دهان مبارک ایشان باشد صدای ولی فقیه صدای خداست و ما را به راه خدا هدایت می کند بارها فرمودند ما در شرف یک پیچ تاریخی بزرگ هستیم.

حجت الاسلام حاجتی تصریح کرد:باید حضرت امام و مقام معظم رهبری را باور کنیم باید بیشتر روی فرمایشاتشان عمیق شویم و آنها را تحلیل کنیم.

امام جمعه موقت اهواز تاکید کرد:بنابر اعلام سازمان ملل ۷۰۰ گروهک تروریستی در سوریه مشغول نبرد هستند که از مسیرهای  باز با تامین تمام تدارکات به سوریه آمده اند که خیلی از اینها اهل کشورهای اروپایی هستند این افراد از کشورهایی می آیند که آب خوردنشان هم توسط دوربین های امنیتی ضبط می شود اما مثل آب خوردن به ترکیه و اردن می آیند و در سوریه مشغول جنگیدن می شوند.

وی افزود:ببینید در منطقه چه خبر است اوضاع بحرین را ببیند در یمن در همین یکی دوماه گذشته تلاش کردند مقر حکومت شیعیان الحوثی را تصرف کنند شهر عمران را تصرف کردند که با یک پاتک عجیب و غریب توسط شیعیان دلاور الحوثی مواجه شدند که به ذهنشان هم خطور نمی کرد امروز افغانستان و شمال پاکستان را ببینید.

حجت الاسلام حاجتی تصریح کرد:اگر می خواهید  بخشی از حوادث آینده را استشمام کنید به صحیفه نور امام مراجعه کنید امام چون عبدصالح خدا بوده است خبرهایی از آینده داده است پیشگویی های امام معجزه سیاسی بوده اند

وی اضافه کرد:من جمله این پیشگویی ها این کلام حضرت امام است که فرمود”ایران دژنظامی امن تسخیر ناپذیر برای مظلومین جهان است”امروز چهار طرف کشور در آتش و خون است اما سازمان هواپیمایی بین المللی اعلام می کند امن ترین مسیر هوایی در خاورمیانه و خاور دور ایران است امروز ۴۰ درصد از درآمد هواپیمایی ایران در این چندماهه به خاطر همین امنیت افزایش پیدا کرده است.

امام جمعه موقت اهواز تاکید کرد:دشمنان بشریت و شیعه برنامه ریزی کردند تا دنیا را یک لقمه کنند اما یک اتفاقی افتاد و این لقمه گلوگیر شد اینها آمدند در قلب دنیای اسلام با پشیبانی انگلیس خبیث،نطفه منحوس اسرائیل را بستند اسرائیلی که در قانون اساسی اش چیزی به اسم مرز تعریف نشده است این عجیب نیست؟این دو نوار آبی در پرچم اسرائیل به گفته خودشان نماد نیل و فرات است.

وی افزود:بنا بود غرب آسیا را یک لقمه کنند ولی نشد چون یکباره نوری درخشید سحر فرعون را باطل کرد در سال ۱۳۴۲ حضرت روح الله در اولین سخنرانی اسرائیل را مورد هدف قرار داد این عجیب نیست؟امام فرمود”ما در مقابل رژیم صهیونیستی می ایستیم”امام را بازداشت کردند و به قیام ۱۵ خرداد منجر شد.

حجت الاسلام حاجتی گفت:یک تحلیل گر امریکایی اعلام کرد همه می دانند اسرائیل سگ هار امریکاست اما امریکایی ها این را بدانند اگر این سگ هار را طرف ایران فرستادند این ایران با این رهبری و مردم این سگ هار و صاحبش را تنبیه خواهد کرد.

وی افزود:با ظهور انقلاب اسلامی زلزله ایی در منطقه اتفاق افتاد زندانی های ارشد فلسطینی می گفتند اولین سوالی که در بازجویی ها از ما می کردند این بود که شما چقدر به آیت الله خمینی اعتقاد دارید؟

حجت الاسلام حاجتی خاطر نشان ساخت:چرا امروز که غزه زیر بدترین حملات است این گروهک ها حمله می کنند و عرسال لبنان را تصرف می کنند؟در ۷۰ سال اخیر ۱۸۰۰ کشته برای فلسطینی ها سابقه نداشته است چرا همزمان با این جنایات داعش به طرف اربیل پیشروی کرد؟چرا هماهنگ با این قضایا جریان خبیث وهابیت در یمن فعال شده است؟چار هماهنگ با این قضایا این گروهک ها آمدند تا مسیر خود به بغداد را باز کنند؟

وی افزود:دلیل  اینها یک چیز است و آن زلزله ای است که انقلاب اسلامی ایران به پا کرد و امروز زیرپای دشمن را خالی کرده است و آنها را در مخاطره قرار داده است و دشمن دنبال رهایی از این وضعیت هستند.

 حاجتی در پایان خطبه های نماز جمعه با اشاره اهمیت بصیرت و دشمن شناسی گفت: در روزهای گذشته خبری منتشر شد که چندنفری از دانشگاهیان دانشگاه های خوزستان به تعبیر خودشان در یک دیدار خصوصی به دیدن یکی از سران فتنه رفتند اقایی که همنشین جورج سورس بوده وخیلی ها هم علاقه مند هستند تطهیرش کنند ملت ما خیانت های اینها را در سال ۸۸ فراموش نمی کند.

وی افزود:اقایانی که به ملاقات یکی از سران فتنه رفته اید و عکس بادگاری انداخته اید اگر وقت اضافه دارید بیایید کنار قبر شهید حاج حمید رمضانی فرمانده اطلاعات و عملیات جنوب عکس یادگاری بیاندازید کنار قبر مطهر شهید اسماعیل فرجوانی، شهید بهروز غلامی، سرلشکر شهید علی هاشمی عکس یادگاری بیاندازید پول اضافه دارید برای خرج کردن و بلیط رفت و برگشت به تهران ادرس به شما می دهیم تا سرپناهی برای یک خانوداه بی بضاعت تهیه کنید.

امام جمعه موقت اهواز تاکید کرد:اشتباه نکنید در میدان دشمن بازی نکنید حزب الله را غافل حساب نکنید حزب الله تمام حرکات و سکنات شما را زیر نظر دارد ما به فتنه و فتنه گران اجازه عرض اندام نخواهیم داد و این عهدی است که با شهدا و امام خود بسته ایم.

https://hoorkhabar.ir/182127کپی شد!
102
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.