چرا سیستم های نظارتی دانشگاه علوم پزشکی اهواز لَنگ می زنند؟

بنابر گزارش رسیده به هورنیوز، مدیرگروهی در معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اهواز طی یک برنامه ریزی بلند مدت از تعداد زیادی پرسنل این معاونت به طرق مختلف وجه نقد دریافت نموده و سپس متواری شده است، به گونه ای که اکنون و پس از گذشت چند هفته کسی از این فرد خبری ندارد!؟

 

در همین خصوص و پس از غیبت طولانی مدت این مدیر و به محض صدور ابلاغ برای فرد جایگزین وی، افراد مال باخته که از جستجوی این مدیرخاطی توسط مسئولین دانشگاه علوم پزشکی اهواز ناامید شدند، شروع به پرس و جو برای یافتن فرد مذکور می کنند که در این میان مشخص شده تعداد افراد فریب خورده توسط او رو به افزایش است!

 

نکته تاسف بارتر ماجرا آنجاست که این مدیر با سوء استفاده از جایگاه خود اقدام به صدور معرفی نامه های شغلی نامعتبر برای برخی افراد و معرفی آنها به کلینیک های اهواز نموده و گفته می شود برای اینکار مبالغ کلانی نیز دریافت کرده است.

 

حال جای سوال و ابهام وجود دارد با توجه به اینکه اقدامات مدیر خاطی مذکور در یک سال اخیر انجام شده، چرا از سوی نهادهای نظارتی این معاونت و دانشگاه علوم پزشکی هیچگاه بر عملکرد او نظارتی صورت نگرفته است که این چنین با سوء استفاده از عنوان شغلی خود اعتماد و سلامت مردم را به بازی بگیرد؟!

 

لازم به ذکر است اخیرا نیز اخباری مبنی بر سرقت برخی اقلام گران قیمت در بیمارستان های تابعه دانشگاه علوم پزشکی اهواز منتشر شده بود که نشان از نقصان جدی در سیستم نظارتی این دانشگاه دارد.

 

در پایان این رسانه حق پاسخگویی برای مسئولین دانشگاه علوم پزشکی اهواز را محفوظ می دارد و اطلاعات رسیده در خصوص گزارش فوق را مستقلا تائید نمی کند.

 

فرشاد بهمن

https://hoorkhabar.ir/710254کپی شد!
68
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.