حواشی مدیریتی در بیمارستان میلاد اهواز پایان ندارد!

هورنیوز –  همانگونه که مخاطبین گزارش های مختلفی از ابهامات برخی مدیران به این رسانه ارسال می کنند، ما هم وظیفه خود می دانیم که با انعکاس آن به همراهی همیشگی این سرمایه ها پاسخ منطقی بدهیم تا چنانچه کوتاهی و… از برخی مسئولین سر زده باشد از سوی دستگاه های نظارتی پیگری شود. همچنین عملکرد مثبت بعضی مدیران نیز باعث رشد و توسعه ایران اسلامی می شود که برای انعکاس این مهم در هر زمانی از شبانه روز منتظر گزارش های شما همراهان عزیز هستیم.

 

در یک مجموعه از این گزارش ها به مواردی همچون استخدام خارج از روال ۱۵ نفر در بیمارستان میلاد اهواز، عدم وجود لوازم و تست های مربوط به بارداری و تعطیل بودن آزمایشگاه و همچنین طبابت مدیر این بیمارستان و استخدام فرزندش اشاره شد. (برای مطالعه گزارش های پیشین در خصوص بیمارستان میلاد، روی تیترهای قرمزرنگ کلیک کنید)

 

همچنین در مطلب دریافتی دیگری استفاده و بکارگیری از نیروهای بازنشسته، دوشغله و… که شرح آن از حوصله این گزارش خارج است رسیده و پرسیده شده که چگونه می شود یک مسئول موارد مطرح شده فوق را انجام داده باشد ولی دستگاه های نظارتی بر آن ها رسیدگی نکرده اند و مخاطبین یک رسانه از این موضاعات اطلاع داشته باشند؟!

 

در پایان از نهادهای نظارتی خواهانیم به موارد مطرح شده مذکور در خصوص بیمارستان میلاد اهواز ورود کنند و برای شفاف سازی افکار عمومی گزارشی در این خصوص منتشر نمایند.

 

ادامه دارد…

 

فرشاد بهمن

https://hoorkhabar.ir/707624کپی شد!
141
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.