در بیمارستان میلاد اهواز چه خبر است؟

در گزارش رسیده به هورنیوز آمده است: این روزها وقتی به آزمایشگاه بیمارستان میلاد اهواز مراجعه می کنیم با کلماتی همچون کیت نداریم، دستگاه خراب است، پذیرش نداریم و … مواجه می شویم.

 

در قسمتی از این گزارش آمده: آزمایشگاه بیمارستان مذکور که روزی پذیرای بیش از ۲۰۰ بیمار سرپایی(عموما از قشر زحمتکش و کم درآمد جامعه) بوده، امروزه به خاموشی رفته است! وقتی بیماران با درد قفسه سینه به اورژانس بیمارستان مراجعه می کنند متوجه می شوند که از پذیرش آنها خودداری می گردد، چون انجام تست های قلبی به علت نداشتن کیت صورت نمی پذیرد، که این موضوع نیز باعث ناراحتی پزشکان اورژانس هم شده است.

 

همچنین آورده شده: چگونه ممکن است بیمارستان زیر مجموعه ی تامین اجتماعی امروزه با کمبود تجهیزات و مواد مصرفی مواجه شود؟ چرا آزمایشگاه این بیمارستان با وجود هیت مدیره ای بودن و داشتن درآمد بالا و با به کارگیری بیش از ۱۵ نیروی آزمایشگاهی به مدت سه هفته نیمه تعطیل و گاه کاملا تعطیل است!

 

اگر این بیمارستان قادر به تهیه ملزومات آزمایشگاهی نیست، علت استخدام ۴ نیروی مازاد که بدون امتحان ورودی و فراخوان های عمومی و قانونی استخدامی ظرف یک سال گذشته به این مجموعه اضافه شدند، چیست؟

 

در بخشی دیگر آورده اند: باتوجه به اینکه بیمارستان مذکور درآمد مکفی دارد ولی رئیس بیمارستان، اعضای هئیت مدیره و دو تن از نمایندگان اهواز مخالف ملکی شدن آن هستند، پس چرا بودجه ی تعمیرات و به روزرسانی دستگاه ها و تجهیزات پزشکی محیا نمی شود؟

 

چگونه ممکن است در بیمارستانی که ماهانه نزدیک به ۸۰۰ مورد سزارین و زایمان طبیعی دارد تست بارداری و آزمایشات قبل از عمل جراحی انجام نگیرد؟ مگر می شود با توجه به دستور مقام معظم رهبری مبنی بر توصیه به فرزند آوری و افزایش جمعیت از انجام تست بارداری امتناع شود؟

 

گزارش دریافتی فوق بیانگر دیدگاه پایگاه خبری تحلیلی هورنیوز نیست و نظر نویسنده مطلب است، لذا حق پاسخگویی برای مسئولین بیمارستان میلاد اهواز محفوظ می ماند.

 

فرشاد بهمن

https://hoorkhabar.ir/707246کپی شد!
324
۳
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

  • Sara sabahi با اینا اینطوریش کردن که آشناها خودشون رو بیارن سر کار بیمارستان امیرالمومنین هم یه آدم بدون تجربه گذاشتن سرپرستش تا یاد بگیره ببینن میشه میلادش کرد نماینده ها اهواز انگار حسابی فعال هستن که این اتفاقها می افته ان شاء الله مونسون بیاد آب ببرشون
  • Hadi malchi متاسفانه اون موقع که به قول خودشون ملکی بود دارو رایگان بود الان دارو پولیه متاسفانه
    • sara sabahi حجی اینا فکر کردی یعنی جایی میخوابن که نم داشته باشه
منتشر شده۳