درخواست عجیب رئیس مجمع نمایندگان خوزستان از مدیرعامل ملی حفاری!

هورنیوز – در نامه ای که طی روزهای گذشته سوژه شبکه های اجتماعی شده است، عبدالله ایزدپناه نماینده ایذه و باغملک از مدیرعامل ملی حفاری ایران در خصوص یکی از کارکنان سابق این شرکت خواسته تا وی را با شرایط ویژه بازگشت به کار نماید که به زوایای مختلف آن می پردازیم.

 

در یک قسمت نامه اینگونه آورده شده که گویی ایزدپناه خود به جای کمیسیون های ذیصلاح مدارک پزشکی فرد مذکور را بررسی کرده و به نتیجه رسیده، در صورتیکه می بایست این مدارک در کمیسیون مربوطه شرکت ملی حفاری بررسی شود!

همچنین این نماینده بازگشت به کار سمت قبلی فرد مذکور را از مدیرعامل خواسته است؛ یعنی دریافت حقوق و مزایای قبلی بدون در نظر گرفتن غیبت!

 

ایزدپناه در قسمتی دیگر از نامه اصطلاحاً لطف کرده و دست مدیرعامل ملی حفاری را باز گذاشته و عنوان کرده: چنانچه صلاح می دانید آن فرد را به‌ مدت یک سال در دفتر خودش مامور به خدمت کند. (یعنی با حقوق و مزایای سمت قبلی)

 

به گزارش هورنیوز، اینگونه درخواست های برخی نمایندگان خوزستان از مدیران شرکت های مختلف مسبوق به سابقه بوده است و اینکه چرا برخی نمایندگان نمی توانند نظارت بدون چون چرا بر مدیران این استان داشته باشند را می توان در یک چنین درخواست هایی دنبال کرد.

https://hoorkhabar.ir/702224کپی شد!
194
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.