سیمان خوزستان همچنان میزبان مدیران پروازی!

هورنیوزبه هیچ عنوان نمی‌پذیرم مدیری در این استان پروازی باشد و مدیران پروازی باید از چرخه مدیریت حذف شوند؛ این جملاتی از سخنان حجت‌الاسلام رئیسی، رئیس جمهور در نخستین سفر خود پس از تشکیل کابینه دولت سیزدهم، به خوزستان و در نشست شورای اداری این استان است. در همین زمینه هفته گذشته نیز تفاهم نامه ای میان مجمع نمایندگان استان خوزستان و معاون وزیر کار مبنی بر برکناری کلیه مدیران غیربومی و پروازی منعقد شد.

 

باتوجه به اینکه در این خصوص همه افکار نمایندگان و ناظرین متوجه حوزه پتروشیمی و نفت است اما گفته می شود مدیر تولید، مدیر حراست و معاون بازرگانی سیمان خوزستان نیز پروازی و غیربومی اند!؟

 

بر همین اساس در برخی گزارش های رسیده به این رسانه آمده نامبردگان ابتدای هفته با پرواز از تهران عازم خوزستان می شوند و آخر هفته نیز با هزینه شرکت و پرواز به تهران باز می گردند!

 

از سویی دیگر وزیر کار نیز در صحن مجلس از عزل مدیران پروازی و غیربومی خبر داده بود ولی این مدیران کماکان با دریافت حقوق چند صد میلیونی و رفت و آمد در مسیر خوزستان به تهران و بالعکس در پست شان ماندگارند. البته برخی منابع نیز گفته اند حمیدرضا هوشیاری مدیرعامل هلدینگ سیمان تامین گویا قصد خاتمه دادن به حضور غیربومی ها در سخوز را ندارد.

https://hoorkhabar.ir/701937کپی شد!
123
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.