چرا جامعه رسانه را فدای ابقا برخی مدیران عصبی می کنید؟

به گزارش هورنیوز، عصر امروز سه شنبه خبری با عنوان پاسخ مثبت دکتر سرمست به درخواست جامعه رسانه ای در فضای رسانه ها منعکس شد که به شدت اعتراض رسانه های مطالبه گر استان خوزستان را همراه داشت. در این خبر که برخی رسانه های استان به نقل از کانال خبری تحلیلی دانشگاه علوم پزشکی اهواز منعکس نمودند، پس از تعریف و تمجیدهای بسیار از عرفان مردانی مدیر روابط عمومی این دانشگاه، همه جامعه رسانه را بدون اینکه مشخص بشود چه کسانی این درخواست را داشته اند خرج ابقا فرد مذکور کرده اند.

 

در این خصوص ذکر چند نکته حائز اهمیت است که خواندن آن برای مخاطبین و مسئولین استانی همچون استاندار و نمایندگان مجلس توصیه می شود.

اول: نگارنده یا طراحان این خبر طوری القا کرده اند که دکتر سرمست شوشتری که هم اکنون بعنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی انجام وظیفه می کند طیف گسترده ای از رسانه های استان را بعنوان هوادار همراه خود دارد و حکم ریاست وی قطعی خواهد بود و اینگونه به استاندار و وزیر بهداشت پیام می دهند که جامعه رسانه از این انتصاب راضی و خشنود هستند! (خبر مذکور پاسخ مثبت دکتر سرمست به درخواست جامعه رسانه ای” نوعی خبرسازی برای سرمست شوشتری است که وانمود کنند همه جامعه رسانه با او ارتباط دارند و به خواسته های این جامعه نه نمی گوید)

 

دوم: اینگونه وانمود شده که رسانه های مطالبه گر متوجه باشند که جامعه رسانه(به گفته طراحان خبر مذکور) از هم اکنون به سرپرست دانشگاه علوم پزشکی چک سفید امضا داده و نبایستی در خصوص عملکرد وی طی دوران سرپرستی اخبار یا گزارش منتقدانه ای مخابره شود وگرنه با حجم وسیعی از تعریف و تمجید جامعه رسانه مورد نظر آنها طرف خواهند شد.

 

سوم: سرمست شوشتری بایستی توضیح دهد فردی که در مدیریت گذشته نتوانسته است با اکثر رسانه ها ارتباط داشته باشد و با نگاه عصبی شکایت برخی خبرنگاران را هم در پرونده خود دارد و فقط به حشر و نشر با بعضی از سوگولی هایش بسنده کرده، چگونه ابقاء می شود و این خبر را از قول جامعه ای مخابره می کنند که طی ماههای گذشته در دادگاه ها به دنبال ضامن برای نرفتن به بازداشتگاه بودند؟ و…

 

در نهایت این رسانه از مسئولین خانه مطبوعات استان تقاضا دارد یک چنین سوء استفاده از اسم جامعه رسانه را بصورت ویژه پیگیری کند تا این موضوع همچون دولت گذشته باب نشود که برخی افراد به جهت منافع شخصی اسم رسانه ها را خرج برخی مدیران ناکارآمد کنند.

 

https://hoorkhabar.ir/701274کپی شد!
90
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.