این مربی می خواهد با معذرت خواهی امتیاز بگیرد/ تا دیر نشده مدیرعامل باشگاه فولاد را عوض کنید

به گزارش هورنیوز، تیم فولاد خوزستان از هفته دوم رقابت های لیگ برتر بیست و یکم فوتبال باشگاه های کشور امشب پنجم آبان ماه ۱۴۰۰ میهمان تیم آلومینیوم بود که در نهایت این دیدار با نتیجه سه بر صفر به سود اراکی ها به پایان رسید.

 

نکته حائز اهمیت در بازی این بود که فولادی ها یک حریف کاملا دست و پا بسته بودند و به زعم کارشناسان فوتبالی، آنها را به هیچ عنوان نمی توان با فولاد چند ماه قبل مقایسه کرد. البته این رسانه در گزارشی با عنوان چرا گرشاسبی نمی تواند تیم بزرگ فولاد خوزستان را مدیریت کند؟ هشدار خود را نسبت به این مهم داده بود که در بازی امشب کاملا مشخص شد و می توان به وضوح دید که شخصیت تیم بزرگ فولاد درهم کوبیده شده و باید فکری عاجل در خصوص ادامه کار این تیم با کادر مدیریتی کنونی در لیگ برتر فوتبال شود.

 

از سویی دیگر و پس از این ناکامی های بزرگ، عبدالله ویسی سرمربی فولاد بعد از بازی مقابل آلومینیوم اراک می گوید: هم این بازی و هم بازی قبلی مقابل پرسپولیس دو نیمه متفاوت داشتیم. نیمه دوم ها را بسیار زشت و غیرقابل هضم بازی کردیم و تنبیه هم شدیم. واقعا نمی دانم اینقدر خجالت آور است که نمی توانم از مردم هم عذرخواهی کنم. در تمامی نقاط زمین در نیمه دوم بد بودیم و گل خوردیم. در فکر من چنین بازی و نتیجه ای نمی گنجد. به هر حال به آلومینیوم تبریک می گویم. نیمه دوم تیم برتر میدان بودند و می توانستند گل های بیشتری هم بزنند که شاید خدا به ما رحم کرد و سه گل خوردیم. نمی دانم ولی باید برگردیم به مسابقات و بازی بعدی را جبران کنیم و با تمام وجود بازی کنیم. می خواستیم بازی قبلی را جبران کنیم ولی نشد. باید ببینیم ایراد تیم از کجاست تا بتوانیم در حد نام فولاد و خوزستان بازی کنیم.

گفته های این سرمربی مشخص می کند که کادر فنی تیم فولاد خوزستان جز معذرت خواهی و اظهار ندامت برنامه ای برای بازی های آینده ندارد و تا کنون به نقاط ضعف تیم خود اشراف پیدا نکرده و منبعد می خواهد برگردد و ببیند اشکال کار از کجاست!؟

 

در پایان با تکرار توصیه گزارش پیشین این رسانه از امین ابراهیمی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان خواهانیم با تجدید نظر نسبت به مدیریت این باشگاه و به کار گماردن یک مدیر بزرگ در حد و اندازه فولاد، نوار شکست های این تیم را قطع کند تا مجددا دل هواداران باشگاه فولاد خوزستان را شاد نماید.

 

فرشاد بهمن

https://hoorkhabar.ir/699409کپی شد!
77
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.