بی نظمی در برگزاری انتخابات اهواز کار را به تجمع کشاند!

به گزارش خبرنگار هورنیوز از بازدید های میدانی صندوق های رای سطح شهر اهواز در روز جمعه ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰، اخذ رای به دو صورت دستی و الکترونیکی برگزار شد و این موضوع نیز به اطلاع مسئولین فرمانداری هم رسانده شده که در نهایت هیچ پاسخی دریافت نشد!

 

این در حالی بود که جمال عالمی نیسی فرماندار اهواز در مصاحبه با خبرگزاری ایسنا ظهر روز جمعه ۲۸ خردادماه اظهار کرد: به علت اینکه کارت‌های پیکربندی دستگاه‌های احراز هویت و صندوق‌های رای الکترونیک با تاخیر از تهران ارسال شده است، تاکنون امکان برگزاری انتخابات شورای شهر اهواز به صورت الکترونیک ممکن نبوده است؛ حال سوال مهم این جاست که اگر کارت های پیکربندی نرسیده بود، چرا بعضی حوزه ها اقدام به برگزاری انتخابات بصورت الکترونیک کرده اند و برخی دستی؟!

 

پس از آن و با گذشت دو روز از برگزاری انتخابات طبق معمول دوره های گذشته عدم اعلام نتایج باعث تجمع تعدادی از کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی  درب فرمانداری اهواز شد که یکی از این افراد در مصاحبه با خبرنگاران گفت: شمارش بخش قابل توجهی از آراء با استفاده از دستگاه های الکترونیکی اخذ رای صورت گرفته است و گذشت زمان اعلام نتایج ما را نسبت به نتایج نگران کرده است.

 

وی افزود: حضور ما به دلیل تاکید بر صیانت آراء مردم است، علیرغم اعتماد به مسئولین می بایست حق الناس و رای مردم حفظ شود از این رو ما این مساله را به مسئولان یادآوری می کنیم.

 

این کاندیدا که نخواست نامش فاش شود ادامه داد: بر اساس شنیده ها از شب گذشته یکی از مسئولان رده بالا از تهران به فرمانداری اهواز آمده است و حضور وی به نگرانی ها دامن زده است.

 

به گزارش هورنیوز، معمولا انتخابات در شهر اهواز دارای اما و اگر است که از نمایندگان مجلس، شورای نگهبان و دیگر مسئولین ناظر و… خواهانیم یکبار برای همیشه به این مشکلات پایان دهند. لازم به ذکر است برخی خبرنگاران خوزستانی از خرید رای و تخلف گسترده در این انتخابات در شبکه های اجتماعی خبر داده اند!

https://hoorkhabar.ir/695833کپی شد!
93
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.