معاون دادگستری خوزستان هشدار داد: برخورد با بدحجابان و اخلالگران در نظم اخلاقی جامعه

معاون قضایی دادگستری خوزستان گفت: با بدحجابان و کسانی که نظم اخلاقی جامعه را متزلزل می کنند، برخوردمی شود.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبدالحمید امانت بهبهانی اظهار کرد: عفاف و حجاب جزو دستورات اسلام است که موجب حفظ عزّت آحاد جامعه به ویژه زنان و دختران می شود.

وی تصریح کرد: مردم خوزستان، مردمی ولایتمدار و متدین هستند و تحمل نمی کنند که برخی افراد پدیده ی بدحجابی را به آنان تحمیل کنند.

امانت بهبهانی اظهار داشت: موازین اسلامی نیز اجازه نمی دهد که عده ای با امنیت روانی مردم بازی کنند و موجب ناامنی های اخلاقی در جامعه شوند.

وی ادامه داد: یکی از اهداف دشمنان اسلام، به ویژه امریکا و رژیم صهیونیستی اسرائیل، این است که بنیان های جامعه را متزلزل و ذهن افراد را با پدیده های مذموم اعتیاد به مواد مخدر و روان گردان، مسائل اخلاقی و سایر گناهان مشغول کنند، به ویژه جوانانی که باید استعداد و تفکر خود را برای رشد و تعالی خویش و جامعه به کار گیرند.

معاون قضایی دادگستری خوزستان ضمن هشدار جدی به عوامل ناامنی اخلاقی و مخلین نظم و امنیت اجتماعی استان، اعلام کرد: دادگستری استان خوزستان با تمام اقتدار، استحکام و رعایت مبانی قانونی، با افرادی که بخواهند عفاف و حجاب زنان و دختران اسلامی را مورد هدف قرار دهند و با ترویج بی بند و باری و مفاسد اخلاقی، قصد خدشه وارد کردن به ابهت جامعه اسلامی را دارند، قاطعانه برخورد می کند و هیچ گونه ترحمی به آنان روا نمی دارد.

وی ضمن تقدیر از ضابطان دستگاه قضایی در استان خوزستان که بر اساس موازین قانونی اقدام می کنند، از آنان خواست تا به طور جدی با مروّجین فساد و بی بند و باری، متظاهرین به فسق و مرتکبین جرائم مشهود؛ برخورد قاطعانه نموده؛ بر اساس موازین اسلامی و با تشکیل پرونده، آنان را به محاکم قضایی استان معرفی کنند.

 امانت بهبهانی یادآور شد: فضای جامعه اسلامی ما در روزهای آینده شاهد حلول ماه مبارک رمضان، ماه بندگی و اطاعت پروردگار خواهد بود.

 وی ضمن هشدار به افرادی که حریم و حدود الهی را رعایت نمی کنند، به آنان گوشزد کرد که دست از اعمال خود بردارند، چراکه جامعه ی اسلامی اعمال آنان را تحمل نمی کند و دادگستری استان خوزستان نیز کمافی السابق و بر اساس مبانی قانونی با این افراد برخورد خواهد کرد.

https://hoorkhabar.ir/91815کپی شد!
95
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.