کاستاریکا ۱ – ایتالیا ۰ / کاستاریکا برد و صعود کرد/ شکست ایتالیا انگلیس را هم حذف کرد + گزارش تصویری

تیم ملی فوتبال ایتالیا با شکست برابر کاستاریکا صعود خود به دور دوم جام جهانی ار در هاله ای از ابهام قرار داد و حذف تیم انگلیس از مرحله گروهی را هم قطعی کرد.

تیم های فوتبال ایتالیا و کاستاریکا طی یکی از رقابت های گروه D مرحله گروهی جام جهانی امشب از ساعت ۲۰:۳۰ به وقت تهران به مصاف هم رفتند که در پایان این بازی کاستاریکا موفق شد با یک گل حریف نامدار خود را شکست دهد و با ۶ امتیاز صعود خود به مرحله بعدی جام جهانی ۲۰۱۴ را قطعی کند.

در دقیقه ۴۴ نیمه اول این بازی یک دقیقه بعد از آنکه داور از اعلام یک ضربه پنالتی مسلم به سود کاستاریکا خودداری کرد این روییز کاپیتان کاستاریکا بود که یک ضربه سر زیبا به زیر تیرک دروازه ایتالیا زد و توپ بعد از برخورد با تیر پشت خط دروازه فرود آمد و به کمک تکنولوژی خط دروازه گل اول کاستاریکا اعلام شد.

در نیمه دوم نیز ایتالیایی‌ها نتوانستند موقعیت چندان خطرناکی روی دروازه حریف خلق کنند و در پایان کاستاریکا توانست دست به یک کار بزرگ بزند و حریف نام‌دار خود را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد.

داور این دیدار انریکه اوسز از شیلی بود. وی به بالوتلی از ایتالیا و کوبرو از کاستاریکا کارت زرد نشان داد.

ایتالیا در اولین دیدار خود توانست انگلیس را ۲ بر یک شکست دهد و کاستاریکا نیز با خلق شگفتی با نتیجه ۳ بر یک از سد اوروگوئه گذشت. کاستاریکا با خلق دومین شگفتی ۶ امتیازی شد و صعود خود را به مرحله بعدی قطعی کرد. ایتالیا ۳ امتیازی باقی ماند. انگلیس نیز بدون امتیاز در قعر جدول باقی ماند و از دور مسابقات حذف شد. پیش از این تیم فوتبال اسپانیا نیز از دور مسابقات حذف شده بود.

گزارش تصویری دیدار تیمهای کاستاریکا – ایتالیا

https://hoorkhabar.ir/88313کپی شد!
101
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.