اعضای تیم فوتسال بانوان ‌حفاری پاداش دریافت کردند

تیم فوتسال بانوان ملی‌حفاری پس از کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر کشور، پاداش دریافت کردند.

 

علیرضا مرادحاجتی، مدیرعامل باشگاه ملی‌حفاری اظهار کرد: روز گذشته (سه‌شنبه) جلسه‌ای با حضور گلپایگانی، مدیرعامل شرکت ملی‌حفاری ایران و اعضای هیات مدیره باشگاه برگزار شد که در این جلسه درخصوص مسایل مختلفی صحبت شد.

وی بیان کرد: در این جلسه از اعضای تیم فوتسال بانوان ملی‌حفاری توسط گلپایگانی و اعضای هیات مدیره تقدیر و تشکر شد و پاداشی نیز به آن‌ها اهدا شد. در این جلسه گلپایگانی از زحمات اعضای تیم برای رسیدن به این عنوان و این‌که در طول مسابقات اخلاق را هم مدنظر داشتند، تشکر کرد و همچنین از آن‌ها خواست که خود را برای بازی جام حذفی با پرسپولیس تهران که سی‌ام همین ماه برگزار می‌شود، آماده کنند تا به آن چه استحقاق آن را دارند، دست پیدا کنند.

مدیرعامل باشگاه ملی‌حفاری گفت: در این نشست همچنین در خصوص اعزام تیم‌های تکواندو و وزنه‌برداری باشگاه به مسابقات برون مرزی و بودجه و هزینه های باشگاه صحبت شد و گزارشی از عملکرد یک ساله رشته های مختلف ارایه شد.

وی خاطر نشان کرد: یکی دیگر از موارد بحث شده در این جلسه در خصوص حضور یا عدم حضور تیم فوتسال آقایان در لیگ برتر کشور بود که البته هیچ نتیجه قطعی ای از آن حاصل نشد و تصمیم در این مورد به جلسه دیگری که هفته آینده برگزار می‌شود، ‌موکول شد.

مرادحاجتی در ادامه خاطر نشان کرد: در این جلسه علاوه بر موضوعاتی که به آن‌ها اشاره کردم، درباره ماندن یا نماندن برخی از رشته‌های‌مان نیز صحبت و قرار شد که در حال حاضر رشته ای از مجموعه ما حذف نشود. در بحث نقدینگی بودجه، یکسری مشکلات هست که باید حل شود و اگر به این صورت شود، فکر نمی‌کنم مشکل خاصی در روند ورزش ملی‌حفاری به وجود بیاید.

https://hoorkhabar.ir/84694کپی شد!
68
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.