امام جمعه شهر چمران: داعش فرزند نامشروع آمریکا است

امام جمعه شهر چمران ماهشهر گفت:داعش فرزند نامشروع آمریکا و وهابیت است..

حجت‌الاسلام سیدمنتصر هاشمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر چمران، با تبریک سالروز ولادت منجی عالم بشریت (عج)، اظهار کرد: امروز منتظر واقعی خود امام زمان (عج) است.

وی به حملات و جنایات گروه تکفیری داعش در کشور عراق اشاره کرد و افزود: این گروه تکفیری فرزند نامشروع آمریکا و وهابیت است.

امام جمعه شهر چمران تأکید کرد: به برکت وحدت بین شیعیان و اهل سنت عراق و یکپارچگی همه گروه‌های سیاسی این کشور، به زودی شاهد شکست سنگین و نابودی این گروه تکفیری جنایتکار خواهیم بود.

هاشمی در بخش دیگری از سخنان خود به مذاکرات آتی ایران و گروه ۱+۵ اشاره کرد و گفت: قرار است در دور جدید مذاکرات طرح جامع توافق‌نامه مطرح و به تصویب برسد.

وی با بیان اینکه آمریکا و گروه ۱+۵ باید دست از زیاده‌خواهی و کارشکنی بردارند، اظهار کرد: ایران در مذاکرات پیشین حسن نیت خود را به خوبی به اثبات رساند اما طرف مقابل به طور کامل به تعهدات خود عمل نکرده است.

امام جمعه شهر چمران آمریکا و گروه ۱+۵ را مورد خطاب قرار داد و گفت: در طول هشت سال جنگی تحمیلی دنیا به علاوه یک در برابر ایران صف کشیدند اما نتوانستند این کشور و ملت را به ذلت بکشانند، بنابراین امروز نیز ۱+۵ و آمریکا نیز نخواهند توانست این ملت را به زانو درآورند.

https://hoorkhabar.ir/73756کپی شد!
116
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.