اراضی ملی خوزستان با هدف اشتغالزایی واگذار می‌شود

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان از واگذاری اراضی ملی با هدف اشتغالزایی و کاهش تخریب منابع طبیعی خبر داد.

هورخبر –  جهان‌شیر سراج‌الدین مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان اظهار داشت: با هدف آشنایی عموم مردم با اهداف و وظایف امور اراضی، بازدید از یکی از طرح‌های موفق واگذاری اراضی انجام شد.

این مقام مسئول ادامه داد: مدیریت امور اراضی خوزستان به استناد قوانین و مقررات و با هدف اشتغال‌زایی و کاهش بیکاری، کاهش روند تخریب منابع طبیعی و حفظ و نگهداری بهینه از آن و افزایش بهره وری و توسعه اقتصادی نسبت به واگذاری اراضی ملی به اشخاص حقیقی و حقوقی برای اجرای طرح‌ها و فعالیت های مختلف صنعتی و کشاورزی اقدام می‌کند.

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان افزود: یکی از اهداف اصلی واگذاری اراضی ملی، ایجاد اشتغال و افزایش درآمد و تولید است و واگذاری‌های انجام شده در بهبود سطح زندگی بهره‌برداران مؤثر است.

سراج الدین تصریح کرد: یک نمونه از طرح‌های موفق واگذاری، واگذاری اراضی ملی و دولتی واقع در پلاک ۶۰۱۹ و ۶۷۱۲ موسوم به کپرها و بحرکان شهرستان هندیجان به مساحت ۳۹۵ هکتار جهت اجرای طرح ۹ واحدی پرورش میگو با ظرفیت تولید سالیانه ۱۲۶۰ تن به اتحادیه تعاونی آبزیان‌گستر است. اجرای این طرح زمینه‌ساز اشتغال ۸۷ نفر به صورت مستقیم و ۱۳۰ نفر به صورت غیرمستقیم شده است.

https://hoorkhabar.ir/716760کپی شد!
316
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.