آغاز مرحله نخست جشن عاطفه ها در استان خوزستان

مرحله نخست جشن عاطفه ها با شعار آینده ساز باشیم در استان همزمان با سراسر کشور آغاز شد.

هورخبر –   مرحله نخست جشن عاطفه‌ها با هدف کمک به دانش آموزان نیازمند در استان همزمان با سراسر کشور آغاز شد.

مرحله دوم جشن عاطفه ها و مراسم زنگ عاطفه ها در مهر ماه در سطح مدارس استان برگزار می شود.

این پویش با برپایی پایگاه های نمادین امداد در مصلی های نمازجمعه و استقرار پایگاه ها در میادین و معابر اصلی شهرها در سطح استان تا نیمه مهرماه ادامه خواهد داشت.

این جشن ملی هر ساله همزمان با سراسر کشور با همکاری آموزش و پرورش، پایگاه های بسیج، صدا وسیما، سازمان دانش آموزی، مراکز نیکوکاری و همچنین مشارکت و همدلی آحاد مختلف مردم خیر و نیکوکار در استان برگزار می شود.

با بیان اینکه هم اکنون ۵۰ هزار دانش آموز تحت حمایت کمیته امداد خمینی (ره) استان خوزستان قرار دارند افزود: به منظور تامین و تهیه بسته های فرهنگی و آموزشی، کمک هزینه تحصیلی، لوازم التحریر، کیف، کفش و لباس برای این دانش آموزان، از همه خیرین حقیقی و حقوقی در قالب مسئولیت های اجتماعی دعوت بعمل می آید تا دراین پویش ملی مشارکت نموده و کمیته امداد را برای ارائه خدمت با کیفیت به دانش آموزان نیازمند یاری کنند.

خیران می‌توانند برای مشارکت در جشن نیکوکاری کمک‌های غیرنقدی خود را به ادارات کمیته امداد، مراکز نیکوکاری و پایگاه‌های جشن عاطفه‌ها در سراسر استان تحویل دهند و همچنین می‌توانند کمک‌های نقدی خود را از طریق کد دستوری #۰۶۱*۸۸۷۷* و یا از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۴۰۵۷۵ به نام کمیته امداد پرداخت کنند.

https://hoorkhabar.ir/716690کپی شد!
3425
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.