آغاز پذیرش دانشجوی بدون کنکور در مرکز علمی کاربردی مجمع امور صنفی توزیعی و خدمات اهواز

این مرکز همانند سنوات گذشته در راستای رسالت خود مبنی بر مهارت افزایی جهت نیمسال مهرماه ۱۴۰۳ در دو مقطع کاردانی و کارشناسی در رشته های مختلف اقدام به پذیرش دانشجو(بدون کنکور) می نماید.

هورخبر –  مراد بدری سرپرست مرکز علمی کاربردی مجمع امور صنفی توزیعی و خدمات اهواز از آغاز ثبت‌نام و پذیرش دانشجو برای دوره‌های کاردانی و کارشناسی ناپیوسته در این مرکز آموزش علمی کاربردی و در ۶ کد رشته خبر داد و اظهار داشت: در این نیم سال ۳ رشته جدید و کاربردی روابط عمومی، حقوق ثبت اسناد و املاک و تربیت مربی پیش دبستانی به ظرفیت این مرکز علمی اضافه گردیده است.

این مقام مسئول گفت: آغاز پذیرش دانشجو در دوره‌های کاردانی و کارشناسی ناپیوسته برای مهرماه ۱۴۰۳ در مقطع کاردانی با ۲ رشته روابط عمومی و تربیت مربی پیش دبستانی و کارشناسی با ۴ رشته مدیریت کسب و کار، حسابداری امور مالی، حقوق ثبت اسناد و املاک و مدیریت بیمه – بیمه اموال است.

بدری افزود: ثبت نام داوطلبان دوره‌های کاردانی از ۱۹ شهریور آغاز و تا ۲۴ شهریورماه ادامه خواهد داشت، همچنین ثبت‌نام داوطلبان دوره‌های کارشناسی حرفه ای ناپیوسته نیز از ۲۱ شهریور آغاز و تا ۲۶ شهریورماه سال جاری ادامه دارد.

وی اضافه کرد: ثبت‌نام در این مرکز هم به صورت حضوری و هم از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش به نشانی الکترونیکی www.sanjesh.org انجام می‌شود و داوطلبان می‌توانند کد رشته محل را از دفترچه ثبت نام انتخاب کنند.

این مقام مسئول گفت: داوطلبان می‌توانند جهت مشاهده دفترچه راهنمای پذیرش و ثبت‌نام در دوره‌های کاردانی و کارشناسی ناپیوسته در مهلت مقرر به پرتال اطلاع‌رسانی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور به نشانی ww.sanjesh.org  مراجعه کنند.

ضمنا” از مزایای ثبت نام در این مرکز، ارئه مدرک مورد تائید وزارت علوم و قابل ترجمه، پایین ترین میزان شهریه دانشگاهی، پذیرش مدرک کاردانش و فنی حرفه ای، تقسیط شهریه، وام دانشجویی و استفاده از معافیت تحصیلی می باشد.

در حال حاضر با توجه به آغاز ثبت نام در مقطع کاردانی کد رشته محل تربیت مربی پیش دبستانی ۱۱۳۸۲ و روابط عمومی ۱۲۱۹۱ است.

وی در ادامه از علاقه‌مندان دعوت کرد برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس ۳۳۳۳۷۸۶۴ -۰۶۱ تماس حاصل نمایند. به تمامی داوطلبان توصیه می‌شود ثبت‌نام خود را به روزهای پایانی موکول نکنند.

https://hoorkhabar.ir/716688کپی شد!
48
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.