تقدیر از موکب امام رضا(ع) شهرستان مسجدسلیمان

از خدمات و مدیریت موکب امام رضا(ع) شهرستان مسجدسلیمان واقع در مرز چزابه در آئین تجلیل از خادمین امام حسین(ع) قدردانی به عمل آمد.

هورخبر –  موکب امام رضا(ع) شهرستان مسجدسلیمان واقع در مرز چذابه در آیین تجلیل از مواکب برتر که به همت شهرداری تهران برگزار گردید در جمع هشت موکب برگزیده و منتخب قرار گرفت. قابل توجه که در مرز چذابه حدود ۲۲۰ موکب دارای مجوز فعالیت و خدمت رسانی به زوار اربعین حسینی(ع) هستند.

از آنجا که امسال توسط عوامل اجرایی موکب امام رضا(ع) در یک مدت زمان کوتاه و محدود یکماهه و پای کار آمدن جمعی از ارادتمندان به اهل بیت علیه السلام … امام جمعه، فرماندار و جمعی از شورای اداری شهرستان با اجرای ۶۰۰ مترمربع تاسیسات برق و فاضلاب، اجرای۹۰۰ متر مربع موزائیک کف و سرامیک بدنه آشپزخانه و سرویس بهداشتی آقایان و خانمها و اجرای ۷۰۰ متر مربع سفید کاری… و همچنین فراهم نمودن شرایط اسکان شبانه روزی برای زوار خواهر و برادر و ارائه خدمات پذیرایی در سه وعده صبحانه،نهار و شام با بهترین کیفیت و همچنین ایاب و ذهاب زوار از شهرستان به مرزچذابه و بلعکس باعث گردید ضمن رضایتمندی زوار در نظر سنجی های عمومی و بازرسی های اختصاصی عوامل اجرایی ستاد اربعین استان موکب امام رضا(ع) در جمع مواکب نمونه مرز چزابه قرار گیرد.

همچنین در آئین تجلیل از خادمین امام حسین(ع) از محمدرضاکرم زاده بعنوان مدیر نمونه مواکب تقدیر به عمل آمد.

https://hoorkhabar.ir/716655کپی شد!
860
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.