فعالیت های عمرانی، فرهنگی و خدماتی موکب امام رضا(ع) مسجدسلیمان در مرز چذابه

در مرز چزابه به همت بلند جمعی از همشهریان و با پای کار بودن شورای اداری وحضور میدانی امام جمعه و فرماندار شهرستان و ستاد عتبات شهرستان موکبی با نام امام رضا (ع) در مرز چذابه عمود ۳۷ راه اندازی شد.

هورخبر –  در مرز چذابه به همت بلند جمعی از همشهریان و با پای کار بودن شورای اداری وذحضور میدانی امام جمعه، فرماندار و ستاد عتبات مسجدسلیمان موکبی بنام موکب امام رضا(ع) در مرز چذابه عمود ۳۷ راه اندازی شد. امسال چندین روز قبل از موعد ارائه خدمات در خصوص اسکان و پذیرایی از زوار حسینی گروهی از همشهریان با اعلام بسیج عمومی گردهم جمع شدند و با گفتن یک یاحسین تمام سعی و تلاش خود را نمودند که بستر و شرایط ارائه خدمات به زوار گرانقدری که با پای پیاده مشرف به نجف اشرف و کربلای معلی می شوند را فراهم کنند.

فعالیتهای عمرانی از اولین روزهای مرداد تا به امروز به شرح ذیل: 

۷۰۰ متر سفیدکاری سالن و اجرای کامل تاسیسات برق و آب و فاضلاب به مساحت ۶۰۰ مترمربع، اجرای موزائیک کف و سرامیک بدنه آشپزخانه و سرویس بهداشتی آقایان و خانمها ۹۰۰ مترمربع… صورت گرفت.

به گزارش خبرگزاری هور نیوز از روز سه شنبه ۱۴۰۳.۵.۲۷ تا یکی دو روز بعد اربعین در فضای مناسب باطبخ و توزیع غذا در وعده‌های صبحانه و ناهار و شام و پخت نان محلی و توزیع آب معدنی. شربت… همچنین اسکان شبانه روزی زوار در دو بخش خواهران و برادران ادامه و تداوم خواهد داشت. نوجوان ترین خادم در این موکب آقا حسین قنبری است که ۹ سال و مسن ترین خادم الحسین در موکب حاج محمد زکی جفعری با ۷۴سال سن است. ضمنا” جمعی از پیش کسوتان عرصه دفاع مقدس و هئیت رزمندگان شهرستان و همچنین خواهران مومنه و مکرمه هم پای کار آمده اند.

با توجه به سطح خدمات ارائه شده و تلاشهای شبانه روزی خادمین امام حسین(ع) در موکب امام رضا(ع) خوشبختانه رضایت زائران حسینی را به دنبال داشته ایم. زائران حسینی بعد از استراحت کوتاه و صرف وعده غذایی در این موکب رهسپار کربلای معلی می‌شوند. و یا بعد از مشرف شدن در موکب پذیرا وجود آنان هستند.

 

محمدرضا کرم زاده مدیر موکب امام رضا(ع) شهرستان مسجدسلیمان  واقع در مرز چذابه طی مصاحبه ای با این خبرگزاری اعلام داشت: جهت ارائه خدمات بهتر و شایسته تر نیازمند همراهی و همدلی همه ارادتمند به سالار شهیدان آقا امام حسین(ع) هستیم و از همه ی بزرگوارانی که این مطب را از نظر مهربان خود می گذراند خواستاریم در مرحله اول با واریز نمودن نذورات اربعین حسینی خود و در مرحله دوم با انتقال و به اشتراک گذاشتن این فراخوان کمک حال خادمین خود در موکب امام رضا(ع) در مسیر خدمت رسانی به زوار امام حسین(ع) باشند – همچنین ایشان عنوان کرد: الزاما” نباید مبلغ چند میلیونی واریز کرد هربزرگواری به هر میزان و باهر توانی یک سهمی می توانند در این مسیر داشته باشند مهم مشارکت همگانی است. شماره ۵۸۹۲۱۰۱۵۹۳۶۸۴۷۵۲ بنام سید مراد رحیمی متعلق به این موکب می باشد.

https://hoorkhabar.ir/716644کپی شد!
3436
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.