خائیز نفس نفس درآتش می سوزد

منطقه حفاظت شده "خائیز" منطقه ای است که بین شهرستان کهگیلویه وبویر احمد و بهبهان واقع شده و از گونه های جانوری و گیاهی کمیابی برخوردار است.

هورخبر – منطقه حفاظت شده “خائیز” منطقه ای است بین شهرستان کهگیلویه و بهبهان واقع شده است و از گونه های جانوری و گیاهی کمیابی برخوردار است، که بدلیل سرایت آتش از شهرستان بهبهان از روز دوشنبه آغاز شد و برای مدت کوتاهی خاموش شد. اما متاسفانه همچنان در دام آتش می سوزد. منطقه ای که برای دو استان نماد ریه ای سبز می باشد.

سیدرسول شهید نژاد یک فعال اجتماعی اظهار داشت: از نماینده محترم شهرستان کهگیلویه جناب حاج محمد موحد و مسؤلین و نیروی های مردمی و جهادی شهرستان و استان کهگیلویه و بویراحمد ملتمسانه و عاجزانه می خواهم برای مهار اتش تلاش بکنند.

این استاد دانشگاه همچنین از نیروهای مردمی و جهادی و مسولین شهرستان بهبهان و نماینده مردمی شهرستان بهبهان با همیاری و همدلی مردم حداکثر توانمان را برای خاموشی خائیز بکار بگیرم‌.

در پایان شهید نژاد از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش جمهوری اسلامی ایران که همیشه یاور و پشتیبان مردم در تمام زمینه ها بودند خواست برای خاموش کردن آتش از حداکثر امکانات خود استفاده کنند.

https://hoorkhabar.ir/716508کپی شد!
2416

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.