بر پتروشیمی امیرکبیر در خردادماه چه گذشت؟

بسته خبری پتروشیمی امیرکبیر در خردادماه 1403.

هورخبر – شرکت پتروشیمی امیرکبیر واقع در سایت چهار منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی از بین داوطلبان مرد دارای شرایط استخدامی و بومی شهرستان بندرماهشهر در مقاطع کارشناسی و کارشناسی‌ارشد رشته‌های «حقوق» و «حسابداری و مدیریت مالی» از طریق برگزاری آزمون کتبی، مصاحبه تخصصی، طب صنعتی، گزینش و تست روانشناسی، مطابق قوانین و مقررات کار و تأمین اجتماعی، دعوت به همکاری می‌کند.

افراد متقاضی دارای شرایط تحصیلی مورد نیاز ذکر شده می‌توانند جهت ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر از شرایط استخدام، مدارک موردنیاز، مواد آزمون و نحوه ثبت‌نام از ۶ الی ۱۸ خرداد ماه ۱۴۰۳ به آدرس اینترنتی https://akpc.iran-azmoon.ir ، مراجعه کنند.

در سویی دیگر شرکت فرابورس ایران از عرضه عمده سهام کنترلی شرکت پتروشیمی امیرکبیر خبر داد. بر این اساس، فرابورس اعلام کرد، تعداد ۱.۸۷۲.۰۰۰.۰۰۰ سهم معادل ۵۲ درصد از سهام شرکت پتروشیمی امیرکبیر به طور عمده و نقد یا نقد و شرایطی از طریق تابلو زرد بازار پایه فرابورس به فروش می‌رسد.لازم به ذکر است، تاریخ عرضه روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۳/۳۰ خواهد بود.

همچنین شرکت پتروشیمی امیرکبیر طی اطلاعیه ای بار مالی ناشی از نرخ های جدید سرویس های جانبی برای سال ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ را ۱/۵۷ همت ذکر نمود و از عدم پذیرش آن سخن به میان آورد.

در این اطلاعیه آمده است: عطف به نامه مورخه ۱۴۰۳/۳/۵ سازمان بورس و اوراق بهادار به استحضار می رساند تاثیر نرخ های اعلامی سرویس های جانبی باعث افزایش هزینه های عملیاتی به مبلغ ۷/۹۳۹/۸۳۲ میلیون ریال برای دوره ۱۲ ماهه سال مالی ۱۴۰۱ و مبلغ ۸/۲۶۵/۷۷۱ میلیون ریال برای دوره ۱۲ ماهه سال ۱۴۰۲ می شود. قابل ذکر می باشد تا تعیین تکلیف موضوع مذکور، نرخ های اعلام شده برای سنوات فوق قابل پذیرش نبوده و این شرکت با رعایت صرفه و صلاح از تمام ظرفیت های حقوقی و قانونی جهت احقاق حقوق سهامداران استفاده خواهد نمود که این مهم طی دادخواستی در مورخه ۱۴۰۳/۳/۶ به طرفیت شورای رقابت جهت رسیدگی تقدیم دیوان عدالت اداری گردید.

 

https://hoorkhabar.ir/716503کپی شد!
4069
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.