دعوت ‌فعالان رسانه و فرهنگ خوزستان از مردم برای شرکت در انتخابات

بیش از یک هزار نفر از اصحاب رسانه، خبرنگاران، عکاسان، مدیران و فعالین مجازی و فرهنگی استان از آحاد مردم استان برای حضور حماسی در پای صندوق‌های رای در مرحله دوم انتخابات دعوت کرده‌اند.

هورخبر –  سجاد بهمئی مسئول بسیج رسانه خوزستان امروز، ۱۲ تیرماه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: سازمان بسیج رسانه استان از بیش از ۱۰۰۰ نفر از اصحاب رسانه و فرهنگ و نیز فعالان مجازی استان با حضور در پویش «قرار انتخاب»، ملت بزرگ ایران و مردم خوزستان را برای حضور حماسی در پای صندوق‌های رأی دعوت می‌کند.

بنابر همین گزارش، او با اشاره به نقش رسانه در مشارکت و مسئله انتخابات، گفت: رسانه در شرایط فعلی مهمترین ابزار تاثیرگذار بر افکار عمومی است و بر این اساس نیز نیاز است در جهت مشارکت حدا کثری و دعوت مردم از تمام ظرفیت های رسانه و فضای مجازی استفاده شود.

این مقام مسئول افزود: ما در این ایام ضمن دعوت از اصحاب رسانه به صورت حضوری و مجازی، یکسری توصیه ها در جهت مشارکت حداکثری به آنها ابلاغ کردیم که این توصیه ها در باب کمک به تحقق فرامین رهبر معظم انقلاب در موضوع راهبرد مشارکت حداکثری است.

بهمئی با بیان این که پویش رسانه ای «قرار انتخاب » با هدف شور آفرینی و حرکت جمعی برای مشارکت حداکثری است که از ۱۰ تیرماه شروع و تا روز جمعه ۱۵ تیرماه ادامه خواهد داشت، گفت: از زمان شروع این پویش بیش از ۱۰۰۰ نفر از فعالان رسانه و فضای مجازی و فرهنگی در این پویش شرکت و ضمن اعلام حضور خود در رویداد انتخابات، تمام اقشار و مردم استان را نیز جهت حضور دعوت کرده‌اند.

https://hoorkhabar.ir/716471کپی شد!
127
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.