پیام تبریک دادستان مرکز استان به مناسبت هفته قوه قضائیه

قوه قضاییه به عنوان یکی از ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی نقشی بی بدیل در پاسداری از ارزش ها کرامت انسانی و آزادیهای مشروع شهروندان و حقوق عامه، ایفا نموده و در راستای اجرای عدالت و برقراری امنیت در جامعه بزرگ مردان بسیاری را تقدیم انقلاب و تحقق حکومت عادلانه اسلامی نموده است که شهادت مظلومانه آیت الله دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یارانش رضوان .... علیهم گواهی روشن بر این مدعاست.

هورخبر –  هفته اول تیر ماه یادآور سالروز شهادت جانسوز شهید آیت ا… بهشتی و یارانش رضوان ا… علیهم که به هفته قوه قضائیه نامگذاری شده فرصت مغتنمی برای تجلیل از خدمات

ماندگار آن مجاهد نستوه و مجتهد متفکر و سایر شهدای این عرصه به ویژه شاگرد خلف ایشان حضرت آیت ا… شهید رییسی است.

تلاش های خالصانه عدالت محور و قانون مدار ایشان در حمایت از حقوق فردی و اجتماعی جامعه شایسته ی حق شناسی است. قضاوت در واقع از یک سو مسیری است که حق جویان را امیدوار می سازد و از سوی دیگر زورمداران را از رسیدن به آمال و آرزوهای نابجا باز می دارد.

قوه قضاییه به عنوان یکی از ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی نقشی بی بدیل در پاسداری از ارزش ها کرامت انسانی و آزادیهای مشروع شهروندان و حقوق عامه، ایفا نموده و در راستای اجرای عدالت و برقراری امنیت در جامعه بزرگ مردان بسیاری را تقدیم انقلاب و تحقق حکومت عادلانه اسلامی نموده است که شهادت مظلومانه آیت الله دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یارانش رضوان …. علیهم گواهی روشن بر این مدعاست.

اجرای عدالت و تأمین امنیت به عنوان مهم ترین انتظار مردم از دستگاه قضا از چنان اهمیتی برخوردار است که باید آن را معیار مدنیت و پیش نیاز هر گونه توسعه و مایه قوام و دوام جامعه قلمداد نمود پر واضح است بخش مهمی از تحقق این انتظار بجا مرهون تلاش های بی شائبه و مستمر مسوولان و همکاران خدوم این مجموعه است که تعامل همکاری و هماهنگی با دیگر بخشها و ممانعت از تضییع حقوق شهروندان و مبارزه جدی با ناهنجاری های اجتماعی مفاسد خرد و کلان را سرلوحه کار خود قرار داده اند.

بنده به نوبه ی خود هفته قوه قضائیه را به مردم شریف و همه تلاش گران این عرصه تبریک و تهنیت عرض نموده و از خدمات شایسته این عزیزان در برقراری عدل و قسط در جامعه تقدیر و تشکر می نمایم.

صادق جعقری چگنی/ دادستانی مرکز استان خوزستان

https://hoorkhabar.ir/716449کپی شد!
6329
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.