تکمیل و بهره برداری از ترمینال جدید فرودگاه آبادان از اولویت های کشوری است

در جلسه کنترل پروژه تکمیل و بهره برداری از ترمینال و محوطه فرودگاه آبادان مطرح شد: تکمیل و بهره برداری ترمینال جدید فرودگاه آبادان جزء پروژه های اصلی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران است.

هورخبر – در این جلسه که با حضور قاسم زاده عضو هیئت مدیره و راهبر عملیات فرودگاهی، گلیج معاون عملیات فرودگاهی، توفیقی مشاور مدیر عامل و کارشناسان واحد عمران و توسعه فرودگاها و ناوبری هوایی ایران، شرکت پیمانکار و مشاور پروژه تشکیل شد، ضمن بازدید از پروژه های در حال انجام در فرودگاه آبادان این پروژه ها از جوانب مختلف مورد تحلیل و بررسی قرار گرفته تا با سرعت و دقت بیشتری این پروژه ها به بهره برداری برسند.

قاسم زاده در این جلسه، پس از بررسی و دریافت اطلاعات مربوطه، دستورات لازم در خصوص رفع موانع و مشکلات را صادر و بر تسریع در اتمام و بهره‌برداری پروژه در موعد مقرر تاکید کرد.

فرشید گلیج معاون عملیات فرودگاهی با بیان راهکارها و مرور فرایندها برای به ثمر رسیدن این پروژه بر اساس برنامه زمانبندی پرداخت.

توفیقی مشاور مدیر عامل نیز در این جلسه به نظارت دقیق شرکت مشاور بر روند اجرای کار پیمانکار تاکید ویژه کرد.

الواری نژاد مدیر فرودگاه آیت الله جمی (ره) آبادان ضمن بیان اینکه راه اندازی ترمینال به عنوان مطالبه اصلی مردم و مسئولین منطقه، بر بهره برداری از ترمینال برای ارائه بهتر خدمات فرودگاهی به مردم تاکید کرد.

https://hoorkhabar.ir/716358کپی شد!
4386
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.