انتخاب اعضای هیات رئیسه شعب ۱۵گانه مجلس دوازدهم

امروز دوشنبه هفتم خرداد ماه مراسم افتتاحیه مجلس دوازدهم برگزار و شعب 15 گانه مجلس جهت بررسی اعتبارنامه منتخبان دوازدهمین دوره مجلس تعیین شدند.

هورخبر –  ولی الله بیاتی به عنوان رئیس شعبه یکم مجلس انتخاب شد. و همچنین عبدالکریم هاشمی نخل ابراهیمی و علی خزایی به عنوان نواب اول و دوم هیأت رئیسه شعبه یک انتخاب شدند. حبیب قاسمی و محمد معتمدی‌زاده و نیز به عنوان دبیران اول و دوم و رضا حاجی پور به عنوان سخنگوی شعبه یکم انتخاب شدند.

مالک شریعتی نیاسر به عنوان رئیس شعبه دو مجلس دوازدهم و همچنین فرهاد بشیری و جبار کوچکی‌نژاد به عنوان نواب اول و دوم هیأت رئیسه شعبه دو انتخاب شدند. سید اسماعیل حسینی و سالار مرادی نیز به عنوان دبیران اول و دوم و سید محمد سادات ابراهیمی به عنوان سخنگوی شعبه دو انتخاب شدند.

ابراهیم عزیزی به عنوان رئیس شعبه سه مجلس دوازدهم و همچنین فتح الله توسلی و فاطمه محمدبیگی به عنوان نواب اول و دوم هیأت رئیسه شعبه سه انتخاب شدند. محمد خوش سیما و حمیدرضا عزیزی فارسانی نیز به عنوان دبیران اول و دوم و احسان عظیمی راد به عنوان سخنگوی شعبه سه انتخاب شدند.

غلامرضا تاجگردون به عنوان رئیس شعبه چهار مجلس دوازدهم و همچنین غلامحسین زارعی و محمد کعب عمیر به عنوان نواب اول و دوم هیأت رئیسه شعبه چهارم انتخاب شدند. زینب قیصری و محمدحسین محمدی نیز به عنوان دبیران اول و دوم و رضا جباری به عنوان سخنگوی شعبه چهارم انتخاب شدند.

علی اصغر باقرزاده به عنوان رئیس شعبه پنج مجلس دوازدهم و همچنین امید کریمیان و سلام ستوده به عنوان نواب اول و دوم هیأت رئیسه شعبه پنج انتخاب شدند. بهشید برخوردار و منصور علیمردانی نیز به عنوان دبیران اول و دوم و رحمت الله نوروزی به عنوان سخنگوی شعبه پنج انتخاب شدند.

جواد نیک بین به عنوان رئیس شعبه ششم مجلس و همچنین هاشم خنفری پور جعفری و حامد یزدیان به عنوان نواب اول و دوم هیأت رئیسه شعبه ششم انتخاب شدند. امیر حیات مقدم و عبدالغفور امان زاده نیز به عنوان دبیران اول و دوم و کمال حسین پور به عنوان سخنگوی شعبه ششم انتخاب شدند.

حسینعلی شهریاری به عنوان رئیس شعبه هفتم مجلس دوازدهم و همچنین مسلم صالحی و سید جمال موسوی به عنوان نواب اول و دوم هیأت رئیسه شعبه هفتم انتخاب شدند. میثم ظهوریان ابوترابی و اسدالله چراغی نیز به عنوان دبیران اول و دوم و سمیه رفیعی به عنوان سخنگوی شعبه هفتم انتخاب شدند.

سیدمحمود نبویان، به عنوان رئیس شعبه هشتم مجلس دوازدهم و همچنین سیدجواد حسینی کیا و پیمان فلسفی به عنوان نواب اول و دوم هیأت رئیسه شعبه هشتم انتخاب شدند. بهروز محبی نجم آبادی و ابوالفضل زهره وند و نیز به عنوان دبیران اول و دوم و محمد امیر به عنوان سخنگوی شعبه هشتم انتخاب شدند.

نصرالله پژمانفر به عنوان رئیس شعبه نهم مجلس دوازدهم و همچنین مهرداد گودرزوند چگینی ورمضان رحیمی دشت‌لوئی به عنوان نواب اول و دوم هیأت رئیسه شعبه نهم انتخاب شدند. سعید رحمت زاده پشتیری و حسین عبدلی نیز به عنوان دبیران اول و دوم و سید محمد پاک مهر به عنوان سخنگوی شعبه نهم انتخاب شدند.

محمدرضا رضایی کوچی به عنوان رئیس شعبه دهم مجلس دوازدهم و زهرا سعیدی و حاکم ممکان به عنوان نواب اول و دوم هیأت رئیسه شعبه دهم انتخاب شدند. عباس قدرتی و جمشید قائم مقام نیز به عنوان دبیران اول و دوم و مصطفی پوردهقان به عنوان سخنگوی شعبه دهم انتخاب شدند.

حسن قشقاوی به عنوان رئیس شعبه یازدهم مجلس دوازدهم و همچنین رحیم کریمی و شارلی انویه تکیه به عنوان نواب اول و دوم هیأت رئیسه شعبه یازدهم انتخاب شدند. نادرقلی ابراهیمی و علی کرد نیز به عنوان دبیران اول و دوم و الهام آزاد به عنوان سخنگوی شعبه یازدهم انتخاب شدند.

غلامرضا نوری قزلجه به عنوان رئیس شعبه دوازدهم مجلس و همچنین فرهاد طهماسبی و فاطمه مقصودی به عنوان نواب اول و دوم هیأت رئیسه شعبه دوازدهم انتخاب شدند. همچنین محمد بهرامی و مریم عبداللهی نیز به عنوان دبیران اول و دوم و فرامز شاهسواری به عنوان سخنگوی شعبه دوازدهم انتخاب شدند.

هادی قوامی به عنوان رئیس شعبه سیزدهم مجلس دوازدهم و همچنین سارا فلاحی وعلیرضا نثاری به عنوان نواب اول و دوم هیأت رئیسه شعبه سیزدهم انتخاب شدند. غلامرضا نویدی و احمد بیوته نیز به عنوان دبیران اول و دوم و محمد سبزی به عنوان سخنگوی شعبه انتخاب شدند.

سیدشمس الدین حسینی به عنوان رئیس شعبه چهاردهم مجلس دوازدهم و همچنین سیدموسی موسوی و محمدجواد عسکری به عنوان نواب اول و دوم هیأت رئیسه شعبه چهاردهم انتخاب شدند. محمدمهدی فروردین و علی جعفری آذر نیز به عنوان دبیران اول و دوم و عباس مقتدایی به عنوان سخنگوی شعبه چهاردهم انتخاب شدند.

علیرضا منادی سفیدان به عنوان رئیس شعبه پانزدهم مجلس و همچنین رحمدل بامری و علی آذری به عنوان نواب اول و دوم هیأت رئیسه شعبه ۱۵ انتخاب شدند. علی کشوری و عمران عباسی نیز به عنوان دبیران اول و دوم و اسحاقی به عنوان سخنگوی شعبه ۱۵ انتخاب شدند.

https://hoorkhabar.ir/716336کپی شد!
2943
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.