خروج شرکت لوله‌سازی اهواز از زیان‌

شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری بعد از انعقاد ۶۰ هزار میلیارد ریال قرارداد تولیدی در شرکت لوله سازی اهواز، اعلام کرد؛ این مجموعه صنعتی از زیان عملیاتی خارج شد.

هورخبر –  برنامه‌ریزی های تولیدی شرکت لوله سازی اهواز از خردادماه امسال با تحولات مدیریتی و تصمیم گیری، به سمت بهره وری و افزایش سرمایه های این واحد صنعتی هدایت شد.

بر اساس این گزارش، باتوجه به حمایت های هلدینگ صبا انرژی از برنامه های تولیدی شرکت لوله سازی اهواز ، از خردادماه امسال قراردادهای با ارزشی منعقد شده که از سال آینده اجرایی خواهند شد.

مجموعه قراردادهای تولیدی این شرکت طی مدت مذکور به ۶۰ هزار میلیارد ریال رسیده که این حجم فعالیت تولیدی طی دهه‌های گذشته بی‌سابقه بوده است.

پیش از این، زیان انباشه این مجموعه صنعتی که زیرمجموعه صندوق بازنشستگی کشور است، هشت هزار میلیارد ریال بوده است.

شرکت لوله سازی اهواز از جمله سرمایه ملی و متعلق به جامعه بازنشستگان کشور است که در راستای حفظ منافع ملی، علاوه بر حفظ اشتغال موجود و همچنین کاهش فشارهای ناشی از تحریم ها بر صنعت نفت، برابر با سیاست های اقتصاد مقاومتی، در عرصه اقتصادی کشور نقش تاثیرگذار دارد.

گفتنی است، شرکت لوله‌سازی اهواز با ظرفیت تولید سالانه ۷۹۰ هزار تن انواع لوله‌های فولادی و چهار میلیون متر مربع پوشش(لوله) از جمله بزرگترین تولیدکننده های لوله در منطقه خاورمیانه محسوب می شود.

https://hoorkhabar.ir/715750کپی شد!
40
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.