رئیس پژوهشکده پولی و بانکی:

شخصی سازی خدمات بانکی برای مشتریان

این مقام مسئول گفت: حرکت به سمت بانکداری هوشمند در راستای شخصی سازی خدمات بانکی برای مشتریان از اهداف اصلی بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت است.

هورخبر –  پیمان قربانی رئیس پژوهشکده پولی و بانکی در نشست خبری دهمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت اظهار داشت: تحولات تکنولوژی در دهه‌های اخیر شدت و سرعت بالایی داشته که حوزه بانکی هم پیشتاز بوده و بانکداری الکترونیک از دهه ۸۰ به این عرصه ورود پیدا کرده است.

وی افزود: نظام‌های پرداخت به ویژه نظام‌های پرداخت الکترونیک گسترش پیدا کرد و افق های جدیدی به روی نظام بانکی باز شده است که یکی از آن‌ها بانکداری هوشمند است. به عنوان مثال پرداخت یارانه‌ها و سیاست‌های حمایتی دولت بدون بانکداری الکترونیک امکان پذیر نبود.

رییس پژوهشکده پولی و بانکی ادامه داد: مسئله بانکداری هوشمند به این موضوع اشاره دارد که بانک‌ها بتوانند خدمات بانکی را برای مشتریان خودشان شخصی سازی کنند. یکی از مسائلی که در نظام بانکی داشتیم این بود که عمده محصولات یکسان در نظر گرفته شده بود و تفکیکی بین مشتریان قائل نمی شد و در بانکداری الکترونیک به دنبال شخصی سازی پیش خواهیم رفت که اثر خود را بر تامین مالی خواهد گذاشت.

https://hoorkhabar.ir/714668کپی شد!
2921
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.