رتبه بندی استانها در برگزاری ستادهای ساماندهی امور جوانان اعلام شد؛

جایگاه ۲۹ برای اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان!

مدیرکل دفتر هماهنگی و نظارت بر امور جوانان وزارت ورزش و جوانان رتبه بندی ادارات کل ورزش و جوانان استان ها در موضوع برگزاری ستادهای ساماندهی امور جوانان استان ها و شهرستان ها در 6 ماه اول سال جاری را اعلام کرد.

هورخبر – روح الله اسدی در خصوص رتبه بندی استانها در مشارکت برگزاری ستادهای ساماندهی امور جوانان به این پایگاه خبری گفت: ساماندهی امور جوانان با مشارکت دستگاه های مرتبط و پیگیری نظارت بر اجرای آن از وظایف وزارت ورزش و جوانان است که توسط دفتر هماهنگی و نظارت بر امور جوانان هر ساله در دو مقطع ۶ ماهه و یکساله انجام می شود.

اسدی با بیان این که با ارزیابی بعمل آمده در شش ماهه اول سال جاری ۴۳ ستاد استانی و ۶۳۳ ستاد شهرستانی برگزار شده است؛ اظهار داشت: ماحصل این جلسات ۲۶۳ مصوبه در سطح استان و ۲۴۱۹ مصوبه در شهرستانها بوده است.

وی افزود: در مجموع بیش از ۴۳ درصد مصوبات در حوزه ازدواج و خانواده، ۳۳ درصد در حوزه اوقات فراغت، ۹ درصد در حوزه مشارکت های اجتماعی و مابقی در حوزه آسیب های اجتماعی، برنامه های مناسبتی، هویت، اشتغال و فضای مجازی بوده است.

مدیرکل دفتر هماهنگی و نظارت بر امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: طی ارزیابی به عمل آمده بر اساس شاخص های ابلاغی، رتبه استان ها به شرح ذیل است:
۱ـ یزد ۲ـ سمنان ۳ـ کرمانشاه ۴ـ هرمزگان ۵ـ خراسان جنوبی ۶ـ گیلان ۷ـ کردستان ۸ـ مرکزی ۹ـ فارس ۱۰ـ قم ۱۱ـ آذربایجان شرقی ۱۲ـ اصفهان ۱۳ـ سیستان و بلوچستان ۱۴ـ تهران ۱۵ـ گلستان ۱۶ـ اردبیل ۱۷ـ ایلام ۱۸ـ همدان ۱۹ـ آذربایجان غربی ۲۰ـ خراسان شمالی ۲۱ ـ چهارمحال بختیاری ۲۲ـ کهگیلویه و بویر احمد ۲۳ـ قزوین ۲۴ـ بوشهر ۲۵ـ زنجان ۲۶ـ کرمان ۲۷ـ لرستان ۲۸ـ مازندران ۲۹ـ خوزستان ۳۰ـ خراسان رضوی ۳۱ـ البرز.

اسدی افزود: در ستادهای استانی، دفتر امور بانوان استانداری، جمعیت هلال احمر، جهاد دانشگاهی و سازمان فنی حرفه ای و در ستادهای شهرستانی بهزیستی، کمیته امداد امام (ره)، فرهنگ و ارشاد اسلامی و امور بانوان فرمانداری ها بیشترین مشارکت را داشته اند.

وی در پایان تاکید کرد: با عنایت به فرابخشی بودن امور جوانان و سیاست دولت سیزدهم در توجه ویژه به امور جوانان و رصد عملکرد مسئولین استانی و شهرستانی، گزارش مشارکت نمایندگان دستگاه های عضو به بالاترین مقام عالی دستگاه و دستگاه های نظارتی ارسال می شود و همچنین گزارش عملکرد استانداران به عنوان روسای ستادهای استانی و فرمانداران به عنوان روسای ستادهای شهرستانی به تفکیک به وزارت کشور و دفتر ریاست جمهوری ارسال خواهد شد.

https://hoorkhabar.ir/714447کپی شد!
3962
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.