نمایشگاه توانمندسازی تولیدکنندگان ماهشهری نقطه آغاز توسعه اشتغال در منطقه است
هورنیوز – سید رضا مرویان حسینی در اولین نمایشگاه توانمندسازی و حمایت از شرکتهای منطقه بندر ماهشهر و بندر امام در تأمین نیازهای عمومی و تخصصی شرکتهای پتروشیمی ماهشهر با ابراز خرسندی از برگزاری این نمایشگاه که به طور تخصصی به حوزه مسئولیت های اجتماعی میپردازد اظهار کرد: این نمایشگاه با رویکرد توانمندسازی و حمایت از شرکتهای منطقه در تأمین نیازهای عمومی و تخصصی شرکتهای پتروشیمی ماهشهر و حمایت از صنایع داخل و منطقه است که کاری ارزشمند و قابل تقدیر بوده و با حمایت از آن میتوان به توسعه اشتغال، تقویت اقتصاد منطقه و ارتقای آن امید داشت.
مشاور مسئولیتهای اجتماعی هلدینگ خلیج فارس از این نمایشگاه به عنوان اتفاقی رویدادنگر که کمیت شرکتهایی که در آن حضور دارند مهم است، یاد کرد و افزود: پیش از برگزاری نمایشگاه به تعامل با شرکتهای خدماتی و تولیدی منطقه پرداخته تا بتوانیم نقطه عرضه و تقاضا را پیدا کنیم؛ ۴۰۰ واحد تولیدی و خدماتی در بررسیهای اولیه این رویداد در لیست حضور داشتند که با آنها جلساتی برگزار کردیم و ۲۰۰ مورد از این تعداد مورد بازدید قرار گرفتند و در نهایت ۱۲۰ شرکت در نمایشگاه حاضر شدند.
وی با اشاره به تفاهمنامههایی که در سه روز برگزاری این نمایشگاه منعقد خواهد شد اضافه کرد: شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، ۵۵ تفاهمنامه با شرکتهای خدماتی و تولیدی امضا میکند؛ از سه سال پیش تاکنون، مطالعه و برنامهریزیهای لازم برای مسیری که در آن تعامل و رفع نیازها انجام میشود، آغاز شده است.
مرویان حسینی با اشاره به حضور شورای راهبردی در کنار کمیته مسئولیتهای اجتماعی تصریح کرد: سال گذشته، پنج پروژه در حوزه آموزش و پرورش، خانواده، درمان، ورزش و اشتغال در منطقه به مرحله اجرا در آمده است؛ کارآفرینان در حوزه تولید باید با کیفیت و همچنین قیمتهای رقابتی مناسب، به نقطهای برسند که مدیران عامل شرکتها خود برای تأمین نیازهای خود به این تولیدکنندگان مراجعه کنند و نیازهای شرکتهای پتروشیمی به این ترتیب از این شرکتهای داخلی تأمین شود.
وی در پایان خاظر نشان کرد: شورای راهبردی در حوزه سخت افزاری طرحهای بلندمدت و میان مدت، فعالیت میکند اما تمرکز مسئولیتهای اجتماعی بر برنامههای خدماتی و کوتاه مدت است.