هفته آینده برای سهامدارن بورس متفاوت خواهد بود

هورنیوز – یک کارشناس بازار بورس گفت: طی روزهای گذشته شاهد بازاری بودیم که حقوقی ها و دولت به شکل دستوری در بازار سرمایه رفتار کردند و این نوع رفتار باعث شد بسیاری از تحلیل های حرفه ای این بازار نیز اشتباه از آب دربیاید و کمتر کسی شاید وجود داشته باشد که بصورت علمی و تخصصی در این بازار به درستی پیش بینی و تحلیل درستی از رفتار بازار انجام داده باشد و همه پیش بینی ها و تحلیل ها بر اساس اما و اگر های بسیار قرار می‌گرفت.

 

محسن احمدزاده با اشاره به جلسه اخیر شورای بورس افزود: تصمیمات جدیدی همچون دامنه نوسانات که قبلاً نیز در زمان شهادت سردار سلیمانی اتفاق افتاد و سایر تصمیماتی که در بازار سرمایه اتخاذ شده در شرایط فعلی می تواند مجددا اعتماد عمومی را به این بازار برگرداند و شاهد بازار حرفه ایی تر و منطبق بر تحلیل های علمی باشیم.

 

وی خاطر نشان کرد: روز دوشنبه همه چیز دست به دست هم داد تا کلیت بازار سبز شود و سبز باقی بماند. در روز سه شنبه سهام شاخص ساز و بزرگ تقریبا در سقف قیمتی خود معامله شدند و مهمتر از همه این اتفاقات حقیقی ها دست از عرضه سهام های خود برداشتند و اقدام به خرید کردند و حجم تقاضا در بازار بالا رفت.

 

این کارشناس بورس یا بیان اینکه از روز شنبه ۲۵ بهمن دامنه نوسان از مثبت ۶ تا منفی ۲ و در صندوق ها از مثبت ۱۰ تا منفی ۴ تغییر خواهد کرد؛ ادامه داد: با تغییراتی که در حجم مبنا اتفاق می افتاد روز سه شنبه یک روز بسیار مهم و خاص است در بازار سرمایه می باشد و پیشنهاد می کنم بیشتر از همیشه در این روز هیجانات خرید و فروش خود را کنترل کنید.

 

احمدزاده تصریح کرد: در بازار امروز سه شنبه بسیاری از نوسان گیران و حرفه ایی های بازار منتظر فروش های هیجانی سهم هایی هستند که نزدیک به صف فروش قرار خواهند گرفت ولی قیمت پایانی آنها مثبت یا نزدیک به صفر تابلو باشد.

 

وی در در پایان گفت: اتفاق خوبی که در این مدت می توان از آن یاد کرد تجربه ایی هرچند بسیار گران بها برای سهامداران حقیقی بود که بدانند چگونه در این بازار سرمایه گذاری کنند و هیچ وقت تمام زندگی و پول حاصل از فروش ماشین، خانه و … خود را در این بازار به عرضه ریسک نگذارند و همچنین بدنبال کسب آموزش و علم این بازار بروند تا در آینده علاوه بر جبران ضررهای این چند وقت سرمایه گذاری موفقیتی را تجربه کنند و این ضررهای امروز را تنها به چشم کسب یک تجربه بسیار گران بها در تمام مراحل زندگی خود نگاه کنند تا دیگر بدون کسب علم و دانش هیچ فنی وارد آن نشوند.

https://hoorkhabar.ir/692446کپی شد!
45
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.