راه اندازی میز خدمت در اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اهواز

هورنیوز – رییس اداره افکارسنجی در این خصوص گفت: راه اندازی این میز با اهدافی همچون خدمت رسانی بهینه و مورد رضایت اربابان رجوع از طریق اصلاح فرآیندها، حذف فرآیندهای غیرضروری و زائد، افزایش سرعت ارائه خدمات، افزایش سطح دسترسی به خدمات مرتبط با ارباب رجوع و نیز دسترسی آسان به خدمات از طریق متمرکز کردن آن ها در یک مکان انجام شد.
کریمی افزود: هم اکنون این میز با یک نفر مسئول میز خدمت و پشتیبانی ادارات و واحدهای اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اهواز در حال ارائه خدمت به مراجعان محترم می باشد.
وی با اشاره به جلوگیری از هدر رفت زمان و انرژی در مراجعه کنندگان و نیروهای اداری بعنوان یکی دیگر از اهداف از طریق میز خدمت ضمن تکریم و راهنمایی، می توانند درخواستها و نامههای خود را از طریق واحدهای مختلف آن اداره پیگیری کنند.
استفاده درست از اموال عمومی، خاستگاه پایداری و توازن قوانین و حقوق شهروندی است.