تکلیف دانش آموزان خوزستانی برای حضور در مدرسه مشخص شد

هورنیوز – مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان گفت:طبق آخرین صحبت‌های وزیر آموزش و پرورش دانش آموزان هیچ اجباری در رفتن به مدارس و حضور در کلاس درس ندارند.

 

کوروش مودت افزود:ما به تمامی مدارس در استان اعلام کردیم که مدارس باید باز باشند و به فعالیت خود ادامه دهند، اما اینکه دانش آموزان حضوری سر کلاس درس حاضر نشوند هیچ اجباری نیست.

 

وی ادامه داد: مدیران ومعاونین در مدارس باید پس از یک هفته غیبت دانش آموز، پیگیر علت غیبت او شده و از شرایط آموزش آن اطلاع داشته باشند.

 

مودت خاطر نشان کرد: بازرسان اداره کل اموزش و پرورش به همراه ناظران و کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی اهواز روزانه کار و فعالیت مدارس را رصد کرده در صورت تخلف آن را به اد اره بازرسی گزارش خواهند کرد.

 

مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان در مورد تهیه و توزیع تبلت به دانش آموزان نیازمند و کم بهره افزود: پتروشیمی قرار است حدود دو هزار تبلت را تهیه و در میان دانش آموزان نیازمند ماهشهر، بندر امام خمینی (ره) شهر چمران و شهرک طالقانی توزیع کند.

 

وی در ادامه گفت:نهاد ریاست جمهوری نیز تعهد تامین ۵ هزار تبلت را داده است.

 

مودت گفت: استانداری خوزستان نیز قرار است تعداد ۳ هزار تبلت را تهیه و درمیان دانش آموزان نیازمند خوزستان توزیع کند، اعتبار اختصاص تامین این اقلام داده شده و، اما هنوز خریداری نشده است.

https://hoorkhabar.ir/688932کپی شد!
64
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.