هدفمان خدمات رسانی و جلب رضایت شهروندان است

هورنیوز – نام گلستان در اهواز قبل از هرچیزی یادآور یکی از بیمارستان هایی است که به زعم مدیران آن شلوغ ترین بیمارستان کشور است و روزانه حدود سیصد بیمار به اورژانس این بیمارستان مراجعه می کنند.

دیدن یک روز خلوت در بیمارستان گلستان جزو محالاتی است که شاید کمتر دیده و یا شنیده باشیم؛ اسدالله چراغی مدیر درمان گلستان که برای دیدن او نیازی به وقت قبلی یا انتظار نیست می گوید یک بیمار و یا همراه بیمار در شرایط عادی و طبیعی نیست و بعضاً شرایط روحی مناسبی ندارد بنابراین وظیفه کارکنان بیمارستان این است که با سعه صدر و خوشرویی تمام با آنها برخورد نمایند.

چراغی که در حین این گفتگو با خبرنگار هورنیوز، خود در بین بیماران و در حال عیادت از آنها بود گفت: روزانه افراد زیادی در بیمارستان گلستان در حال رفت و آمد هستند و معمولا بسیاری از آنها نیازمند پاسخگویی و راهنمایی مناسب می باشند بنابراین کلیه همکاران ما در این بیمارستان از مدیران و کادر پزشکی و پرستاران زحمت کش گرفته تا نیروهای خدماتی همگی در تلاش هستند تا بهترین خدمات را به مراجعین ارائه دهند چرا که این کار باعث می شود که از میزان تنش و ناراحتی مراجعین و بیماران کاسته شود.

وی ادامه می دهد: البته جای شکی نیست که جلب رضایتمندی تک تک مراجعین امری دشوار و شاید هم غیرممکن باشد چرا که این بیمارستان به گواه آمار و مراجعین آن، یکی از بزرگترین و پر رفت و آمدترین بیمارستان های کشور محسوب می شود و مطمئناً هر سازمان و یا دستگاهی که با چنین حجم مراجعه رو به رو شود نیز ممکن است نتواند همه این افراد را راضی نگه دارد اما با همه این شرایط باز هم تلاش کلیه همکاران ما جلب رضایت و ارائه بهترین خدمات به شهروندان می باشد.

مدیر درمان بیمارستان گلستان گفت: جا دارد از تلاش های ریاست بیمارستان دکتر نظری و ریاست دانشگاه علوم پزشکی دکتر معزی تقدیر و سپاسگزاری شود چرا که طی چند وقت اخیر زحمت های بسیاری را برای بهبود شرایط درمان استان متحمل شده اند.

https://hoorkhabar.ir/678850کپی شد!
231
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.