اهواز نیاز به تحول اساسی در حوزه اتوبوس دارد

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی اهواز گفت: امروز اهواز نیاز به تحول اساسی در حوزه اتوبوس دارد و باید اتوبوس‌ها به وسایل برودتی در تابستان و گرمایشی در زمستان تجهیز شوند.

محمد رستم‌منش در مراسم ورود ۹ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی شهر اهواز که ظهر امروز برگزار شد اظهار کرد: ورود این اتوبوس‌ها به چرخه ناوگان حمل و نقل عمومی اهواز در شرایطی صورت گرفت که در چرخه تولید کشور اتوبوسی وجود ندارد.

وی با بیان اینکه هزینه‌های این اتوبوس‌ها کاملا توسط شهرداری پرداخت شده است عنوان کرد: ایمن‌ترین وسیله در چرخه حمل و نقل عمومی اتوبوس است و مردم از نخستین لحظات صبح تا پاسی از شب از اتوبوس استفاده می‌کنند.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی اهواز خاطرنشان کرد: امروز اهواز نیاز به تحول اساسی در حوزه اتوبوس دارد و باید اتوبوس‌ها به وسایل برودتی در تابستان و گرمایشی در زمستان مجهز باشند.

وی با بیان اینکه نیاز به عزم ملی برای ساماندهی اتوبوس‌های اهواز است تصریح کرد: ناوگان اتوبوسرانی اهواز رو به فرسوده شدن است و امیدواریم در حوزه حمل و نقل بتوانیم خدماتی را به شهروندان ارائه دهیم.

رستم‌منش خاطر نشان کرد: ۴۰ دستگاه اتوبوس دیگر نیز آماده داریم که اگر اعتبار آن تامین شود در هفته‌های بعد به ناوگان اضافه خواهند شد تا یک سیستم حمل و نقل روان داشته باشیم.

https://hoorkhabar.ir/6779کپی شد!
115
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.