شبکه درمانی و بیمه ای تامین اجتماعی خوزستان در شان مردم نیست

هورنیوز – قاسم ساعدی روز یکشنبه در آیین تکریم و معارفه مدیرکل تامین اجتماعی خوزستان در سرسرای اداری این اداره کل با اشاره به اینکه مردم خوزستان به دلیل برخی مشکلات همچون جنگ تحمیلی و مسایل مترتب بر آن نیازمند توجه ویژه هستند و تامین اجتماعی به عنوان یک سازمان غیردولتی با نگاه حاکمیتی باید خدمات خود را به نحو بهتری گسترش دهد افزود: تامین اجتماعی، سازمانی است که بخش مهمی ازنیروی مولد و کاری کشور را زیرپوشش دارد از این رو خدمت به نیروی مولد کشور آثار مثبت و مهمی دارد.

وی با بیان اینکه خوزستان با وجود اینکه شریان اقتصادی کشور است ولی هنوز جایگاه خود را در سازمان تامین اجتماعی آنطور که باید و شاید پیدا نکرده است افزود: با وجود اینکه در سال های اخیر کارهای شایسته ای در راستای خدمت رسانی مطلوب تر به جامعه هدف صورت گرفته است ولی تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم.

رئیس مجمع نمایندگان مردم خوزستان در مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از تلاش های سه ساله محمود یارعلیزاده مدیرکل پیشین تامین اجتماعی خوزستان اظهار داشت: شبکه درمانی و بیمه ای استان باید بیش از پیش ارتقا یابد تا زمینه برای خدمت رسانی بهتر به مردم فراهم شود.

ساعدی خواستار شفاف سازی بهتر عملکردها و تبادل و هم اندیشی مدیران سازمان تامین اجتماعی با نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی شد و افزود: در سایه همدلی و همفکری است که می توان به اهداف بلند رسید و خدمت رسانی به مردم را شتاب بخشید.

در این آیین از خدمات سه ساله محمود یارعلیزاده مدیرکل پیشین تامین اجتماعی خوزستان قدردانی و سیدمحمد مرعشی نیز به عنوان مدیرکل جدید این اداره کل معرفی شد.

ایرنا

https://hoorkhabar.ir/674482کپی شد!
100
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.