نسل رو به انقراض زنان خانه دار

فرهاد باغبانی: این سرکار خانم با تیپ و چهره آنچنانی، فعال سیاسی-اجتماعی به همراه با سه بچه قد و نیم قد ایوانکا ترامپ است. برخی معتقدند او در واقع بانوی اول کاخ سفید است نه ملنیا. ایوانکا با این همه مسوولیت دشوار و سخت  وظایف مادری خود را به نحوه احسن انجام می دهد چرا که عاشق بچه و بچه داری است.
لذت مادر بودن در داشتن فرزند است ولاغیر البته اگر فمنیست های متعصب داخلی از جمله هانیه توسلی که برای مرگ گربه اش سوژه رسانه ها شده بود امثال ایوانکا را به ماشین جوجه کشی یا زن اُمل که بوی آشپزخونه می دهد، متهم نکنند.

وضعیت خانواده در آمریکا بویژه در میان طبقه کشاورز، کارگر، دامدار و بویژه ارتشیان هنوز از قداست برخوردار است درست برعکس اتحادیه دپرس اروپایی که در خانه های تنگ و باریک زنان و مردانی وجود دارد که تنهایی خود را با سگ و گربه تقسیم می کنند. این رویه محصول فروپاشی کیان خانواده در جامعه ای پیر،افسرده و تنبل و طماع و در عین حال بهره کش از نیروی جوان کشورهای فقیر مستعمره درگیر جنگ های داخلی است.
ایوانکا همچنان که یک مادر و فعال اجتماعی است اما هنوز با آشپزخانه قهر نکرده است؛ ماشین جوجه کشی است و دوست دارد هفت تا بچه داشته باشد که از سر و روی هم بالا بروند و صدای آن ها یک لحظه در خانه خاموش نشود. لذت انسان و تمایل به ادامه دادن روزهای زندگی را تنها با تولید مثل می توان معناکرد. راز بقای هر جانداری در داشتن خانواده است.

ولی امروزه متاسفانه در جامعه ما باد تقلید ناشیانه و ژست های مخدرگونه ی روشنفکری برخی سلیبرتی ها خانواده دوستی و حس زیبای مادرانه تبدیل به نوعی حیوان گرایی مفرط به جایی حیوان دوستی کرده است. این دست سلیبریتی ها و بالطبع مردمی که مقلد صرف آنها هستند از نگهداری گربه و سگ در خانه تنگ بی روح نه تنها حیوان دوستی معنا نمی دهد بلکه نوعی گریز از احساسات ناب انسانی و جایگزین کردن عواطف دروغین با سرشت راستین است.

حتی حیوانات هم در این وضعیت دچار آزارند آنها دوست دارند آزاد و رها در طبیعت زندگی کنند ولی خانم ها و آقایان لاکچری پسند این زبان بسته ها رابه عروسک وقت فراغت تبدیل کرده اند این گریز از خانواده و ترویج حیوان گرایی نه حیوان دوستی محصول روابط انسانی خرابی است که ارمغان اتحادیه دپرس اروپایی به گروهی از جماعت بخت برگشته ایرانی است.
کاش دختران و پسرای لاکچری پسند ایرانی لاقل کمی از نحوه زندگی ایوانکا یاد می گرفتند.

https://hoorkhabar.ir/673866کپی شد!
66
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.