فضای کسب‌وکار در استان خوزستان ضعیف‌تر از متوسط کشور است

هورنیوز – غلامرضا شریعتی در نشست کارگروه رفع موانع تولید صنعت‌گران منطقه آزاد اروند که شامگاه پنجشنبه در محل سازمان منطقه آزاد اروند برگزار شد اظهار داشت: چنانچه بدون هماهنگی با ستاد تسهیل برق واحد صنعتی قطع شود و با دستگاه مربوطه برخورد می‌کنیم.

وی افزود: نهایت تلاش برای حمایت از تولیدکننده در استان خوزستان وجود دارد اما باید صنعت‌گر نیز ملاحظه لازم را انجام دهد و چنانچه تولیدکننده توان پرداخت هزینه‌های جاری خود را نداشته باشد فعالیت آن منطقی نیست.

وی تأکید کرد: دستگاه‌های خدماتی آب، برق، گاز و تلفن به‌ هیچ‌ وجه بدون هماهنگی با ستاد تسهیل یا فرماندار حق قطع خدمات خود را ندارند.

استاندار خوزستان گفت: باید یکی از کارگروه‌های ستاد تسهیل ظرف یک ماه آینده در منطقه آزاد اروند تشکیل شود تا مسائل مرتبط در این کارگروه در این ستاد بررسی شود.

وی افزود: واحدهای خدمات رسان نباید واحدهای تولیدی را از صرفه خارج کنند یا به امنیت اقتصادی واحدها ضربه بزنند و دلیلی برای این کار نیست.

شریعتی عنوان کرد: این کار ظلم به سرمایه‌گذاری و فضای کسب‌وکار در کشور است. فضای کسب‌وکار در استان خوزستان ضعیف‌تر از متوسط کشور است.

استاندار خوزستان گفت: این‌که ادارات آب، گاز و برق هزینه نیاز دارند درست است اما این موضوع نباید سبب تعطیل شدن واحدهای تولیدکننده شود.

وی عنوان کرد: باید ببینیم کاری که انجام می‌دهیم چه اثری بر تولید دارد و آیا به آن آسیب می‌زند یا نه، باید این موارد را حتماً مدنظر قرار دهیم و زمینه‌های اشتغال را بیشتر کنیم.

شریعتی اعلام کرد: دستگاه‌های خدمات‌رسان باید طوری رفتار کنند که تولیدکننده امکان ادامه حیات داشته باشد و انتظار داریم در این زمینه‌ها تلاش شود.

https://hoorkhabar.ir/672890کپی شد!
113
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.