آقای مدیر اداره کل شما رتبه برتری ندارد!

به گزارش هورنیوز ، در پی انتشار اخبار و گزارشاتی مبنی بر تنزل رتبه های اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان خوزستان در سال ۹۶، سید نور محمد پور مدیر کل این اداره در مصاحبه ای که در سایت همین اداره موجود است، با تیتری عجیب از کسب رتبه دوم کشوری حوزه مسئولیت خود در میان ادارات کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی کشور خبر داد!

در این خبر آمده است: بر اساس ارزیابی صورت گرفته توسط تیم ارزیابی عملکرد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اداره ارزیابی عملکرد اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان موفق به کسب رتبه دوم کشور در میان ادارات کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی شد.

وی افزود: بر اساس ارزیابی صورت گرفته توسط تیم ارزیابی عملکرد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، این اداره کل موفق شد در بازه زمانی ۶ ماه ابتدای سال جاری در تمام شاخص ها رتبه خیلی خوب کسب کند.

محمدپور گفت: بر اساس همین ارزیابی، عملکرد مدیریت های شرق و غرب اهواز و شهرستان های آبادان، خرمشهر، دزفول، اندیمشک و شوش در سطح خیلی خوب قرارگرفت.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان ادامه داد: اداره حمایت از مشاغل و بیمه بیکاری، واحد تشکل های کارگری و کارفرمایی، ادارات بازرسی کار و اشتغال اتباع خارجه نیز از دیگر واحدهایی بودند که در تحقق برنامه های پیش بینی شده در گزارش تیم ارزیابی عملکرد خیلی خوب ارزیابی شده اند.

محمدپور گفت: در مجموع عملکرد اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی خوزستان در تمام شاخص ها در ۶ ماه نخست سال جاری خیلی خوب ارزیابی شد.

باتوجه به اظهارات این مدیر چندین سوال و ابهام وجود دارد که بزرگترین آنها ارائه سند کسب رتبه دوم اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی است که ارائه نشده و این مدیر اداره خود را رتبه دوم کشوری اعلام کرده است. این در حالیست که اداره ارزیابی عملکرد اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان موفق به کسب رتبه دوم کشور در میان ادارات کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی کشور شده نه اداره کل کار، تعاون و افاه اجتماعی.

نکته دیگر که می توان به آن اشاره کرد این است که محمدپور اداره حمایت از مشاغل و بیمه بیکاری، واحد تشکل های کارگری و کارفرمایی، ادارات بازرسی کار و اشتغال اتباع خارجه را خیلی خوب ارزیابی شده معرفی کرده که باید مشخص شود خیلی خوب یعنی چه رتبه ای در کل کشور؟

لازم به توضیح است که این اداره کل ۵ معاونت و ۳ اداره دارد که هنوز رتبه و مقام آنها مشخص نشده و معمولا در ماه پنجم هر سال از فضای عمومی و تخصصی مستند از سوی وزارتخانه اعلام می شود. همچنین این مدیر باید بگوید که کدام معاونتهای این اداره توانسته اند رتبه های برتر کشور را کسب نمایند؟

 

پی نوشت: باتوجه به اینکه رئیس سابق اداره شوش از سوی وزارتخانه و همین آقای مدیرکل مدیر نمونه اعلام شد و به گفته وی در شش ماه نخست در سطح خیلی خوب قرار گرفت چرا باید با یک تازه کار تعویض شود؟!

 

 

https://hoorkhabar.ir/671028کپی شد!
538
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.