پیشنهادهایی که در شورای فرهنگ عمومی خوزستان ارایه می‌شود عملیاتی و اجرایی باشند

هورنیوز آیت‌الله سید محمدعلی موسوی جزایری در پنجاه و یکمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان با بیان این که فاصله برگزاری جلسات شورا کمتر باشد و دبیر شورای فرهنگ عمومی استان برای این موضوع اهمیت زیادی قائل شود اظهار داشت: از جمله درخواست‌های من این است که ارتباط ما با مرکز بیشتر شود.

وی با اشاره به این که دکتر موالی‌زاده به تازگی به عنوان دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور منصوب شده است تاکید کرد: باید بتوانیم از راهکارهای آنها استفاده کنیم. پیشنهاد می‌کنم برنامه‌هایی که برای مرکز و ما محسوس و ملموس باشد مورد عمل قرار بگیرد.

آیت‌الله موسوی جزایری عنوان کرد: درخواست می‌کنم گزارش‌های کارگروه‌ها که به دلیل کمی وقت موقعیت توضیح شفاهی و کامل آنها ممکن نباشد به صورت کتبی نوشته شود و برای اعضا فرستاده شود که بر روی آن مطالعه انجام گیرد و ما در جریان تبادل‌ آرا و پیشنهادات برنامه‌ها قرار بگیریم.

رییس شورای فرهنگ عمومی استان خوزستان گفت: با این رویکرد و مطالعه پیش از جلسات این گزارش‌ها، کمیته‌ها هم ملزم می‌شوند که فعال‌تر عمل کنند. همچنین پیشنهادهایی که ارائه می‌شود عملیاتی و اجرایی باشد که نتایج ملموس و محسوسی برای جامعه بگیریم. وقتی دست ما از این مطالب پر باشد بهتر می‌توانیم در جلسات تبادل ‌نظر کنیم.

وی بیان کرد: موضوعاتی همچون طلاق، اخلاق عمومی و… بسیار مهم هستند. از کمیته‌ها خواهشمندم که از صاحب ‌نظران در این زمینه‌ها هم برای حضور در شورای فرهنگ عمومی دعوت کنند حتی اگر عضو اصلی نباشد.

همچنین با حکم آیت‌الله موسوی جزایری به عنوان رئیس شورای فرهنگ عمومی استان خوزستان، حجت‌الاسلام سید محمدجواد موسوی جزایری به عنوان نماینده وی در پیگیری مصوبات در این شورا معرفی شد.
https://hoorkhabar.ir/670264کپی شد!
127
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.