رییس مجمع نمایندگان خوزستان از مهمترین مشکل استان گفت!

هورنیوزعباس پاپی زاده اظهار کرد: در تلاش هستیم تا شرایط حضور سرمایه‌گذاران را در بخش‌های مختلف در استان خوزستان فراهم کنیم تا شاهد ایجاد اشتغال، ایجاد ثروت و در نهایت افزایش رفاه مردم باشیم.

وی افزود: در بحث ایجاد اشتغال در شهرستان دزفول و استان خوزستان، در حال پیگیری هستیم تا شرایط برای ایجاد اشتغال برای جوانان فراهم شود.

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بحران اشتغال به عنوان کلیدی‌ترین مشکل اقتصادی امروز کشور و استان خوزستان مطرح است و گریبان نه تنها جوانان بلکه گریبان خانواده‌ها را نیز گرفته است.

پاپی زاده با بیان این‌که امیدواریم فاز دوم کارخانه فولاد دزفول تا کمتر از یکسال آینده به بهره‌برداری برسد، گفت: کارخانه فولادی که در دزفول با ظرفیت ۵۰۰هزار تن تولید فولاد و در شرایط بد اقتصادی راه‌اندازی شد، به ایجاد اشتغال در شهرستان و استان کمک کرد و از جمله اقدامات در جهت کاهش نرخ بیکاری بود.

وی ادامه داد: اشتغالی که به صورت غیرمستقیم و در اثر ایجاد این کارخانه در شهرستان دزفول ایجاد شده، قابل توجه است و به کاهش نرخ بیکاری کمک شایانی می‌کند. همچنین در شهرک صنعتی شماره ۲ دزفول با دعوت از سرمایه‌گذاران داخلی توانستیم شهرک را توسعه دهیم و شرایط را برای ایجاد اشتغال بیشتر مهیا کنیم.

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: هم اکنون ۴بیمارستان در شهرستان دزفول در حال ساخت است که با احداث این بیمارستان‌ها، شاهد اشتغال حدود ۵۰۰ تا ۱۲۰۰ نفر در هر بیمارستان خواهیم بود. از این ۴بیمارستان در حال ساخت، ۲ بیمارستان ظرف یک سال آینده به بهره‌برداری خواهند رسید.

ایسنا

https://hoorkhabar.ir/670169کپی شد!
150
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.