برخی دستگاه های خوزستان اهمیت اشتغال را درک نکرده اند

هورنیوز – سید علی بحرینی مقدم  اظهار کرد: وضعیت اشتغال استان را باید جدی گرفت ولی برخی از دستگاه ها یا به صورت واقعی و مفهمومی درک نکردند و یا اینکه از فضا دور هستند. متأسفانه با وجود تأکیدات شورای اشتغال و پیگیری های صورت گرفته بعضا دستگاه ها کم توجهی کرده و یا ملاحظات لازم را در امر اشتغال استان ندارند.

وی افزود: این کوتاهی در زمینه اشتغالزایی قابل اغماض و چشم پوشی نیست و در ابتدای جلسه گزارشی از مصوبات قبلی این کارگروه و معرفی نماینده برای بررسی یک تفاهمنامه هشت ماه و حتی برای عقد آن هم هشت تا ۹ ماه زمان می برد.

بحرینی مقدم عنوان کرد: با این سبک و سیاق کار کردن مشکل اشتغال استان حل نمی شود با این پیش فرض که هیچ وظیفه مهمتری در دستگاه ها و مؤسسات نداریم، فعالیت ها باید انجام شوند.

معاون امور اقتصادی استانداری خوزستان گفت: از تمامی دستگاه هایی که تلاش داشته و مطالعات مدنظر هم برای پیگیری اهداف ترسیم شده دارند، تقدیر و تشکر می کنم؛ اگر با مشکلی هم مواجه شدند خود ما پیگیری لازم را خواهیم داشت.

بحرینی مقدم تصریح کرد: نیاز ما به اشتغالزایی در استان بیش از حد تعیین شده در سطح ملی است و البته ظرفیت هم داریم و برای رسیدن به اهداف و بهره مندی از ظرفیت های موجود باید چابک تر عمل کرد.

وی افزود: هم اکنون مهمترین وظیفه ما بحث اشتغال است ولی متأسفانه برخی از مدیران دستگاه های اجرایی در جلسات حضور پیدا نمی کنند. ۶ ماه از سال جاری گذشته و فقط نیم سال برای رسیدن به اهداف باقی مانده بنابراین تقاضای اهتمام ویژه تری را داریم.

بحرینی مقدم تأکید کرد: باید جدی تر و چابک تر به مسئله اشتغال استان خوزستان ورود پیدا کنیم چون حق و ظرفیت استان بسیار فراتر از اهداف تعیین شده از سوی مسئولان ملی است.

 

مهر

https://hoorkhabar.ir/667429کپی شد!
734
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.