انجام اصلاحات هندسی آبادان با مصوبه شورای ترافیک

هورنیوز – محمد حویزاوی ضمن تأکید بر انجام کار کارشناسی در اجرای اصلاحات هندسی (برداشتن میدان‌ها و نصب سرعت‌گیرها) افزود: اگر به ۹۰ سال پیش شهر آبادان برگردیم کمتر از هزار خودرو در این شهر در حال تردد بود اما اکنون با توجه به توسعه شهری و افزایش سرانه جمعیت، هر خانواده حداقل یک یا دو خودرو در اختیار دارد که این خود به نوعی مشکلات ترافیکی ایجاد می‌کند.

وی اظهار کرد: مباحث ترافیکی موجود در شهر با توجه به ظرفیت خودروهای شهری در حدود یک قرن پیش تعریف و ایجاد شده‌اند که با فضای فعلی همخوانی ندارد.

حویزاوی تصریح کرد: در زمان حاضر با توجه به توسعه شهری و جمعیتی آبادان، وجود یکسری از میدان‌ها هیچ ضرورتی ندارد و این حرف را بر اساس کارهای کارشناسی شده می‌گویم.

شهردار آبادان گفت: آمارهایی که ما دراین‌باره گرفتیم نشان از جلب رضایت ۷۵ تا ۸۰ درصدی رانندگان دارد که البته در این میان چند معترض نیز وجود دارند.

حویزاوی در بخش دیگری از سخنان خود در پاسخ به دلیل فراوانی سرعت‌گیرها در نقاط مختلف شهری افزود: بنده به نوبه خود با وجود سرعت‌گیر مخالفم اما آنچه تاکنون انجام شده بر اساس نظر راهنمایی و رانندگی و مصوبه شورای ترافیک بوده است.

وی اظهار کرد: البته یکسری از سرعت‌گیرهای اجرا شده به لحاظ فیزیکی به درستی انجام نشده به همین دلیل درصدد اصلاح آن‌ها هستیم، ضمن اینکه کار رنگ‌آمیزی آن دسته از سرعت‌گیرهایی که دید کم دارند را در دستور کار حوزه معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری لحاظ کرده‌ایم.

https://hoorkhabar.ir/662028کپی شد!
221
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.