آخرین گمانه‌زنی‌ها در مورد وضعیت انصاری، ستاره‌ گلزن فولاد خوزستان

هورنیوز – ساسان‌ انصاری ستاره بی‌چون و چرای این فصل فولاد خوزستان، که موفق شد با لباس این تیم ۱۶ گل به‌ثمر برساند و به یکی از برترین بازیکنان لیگ‌برتر کشورمان تبدیل شود اکنون برای انتخاب تیمش دچار سردرگمی‌هایی شده است و به‌هیچ عنوان نمی‌خواهد بلای فصل پیش سرش بیاید.

انصاری که پس از عملکردی فوق‌العاده در فصل نقل و انتقالات راهی پرسپولیس تهران شده بود، پس از تنها ۴ هفته و بعد از اینکه متوجه شد مورد اعتماد برانکو ایوانکوویچ نیست، قراردادش با این تیم را فسخ کرده و بار دیگر به تیم سابقش یعنی فولاد خوزستان بازگشت.

وی پس از بازگشت به فولاد خوزستان، توسط نعیم سعداوی، به عنوان مهاجم هدف به‌ میدان رفت و به پنالتی‌زن اول تیمش تبدیل شد، همین اتفاق باعث شد انصاری با اعتماد به نفس بیشتر، به برترین بازیکن فصل تیمش تبدیل شود.

حال با شروع فصل جدید نقل و انتقالات، پیشنهاد‌های داخلی و خارجی برای این مهاجم ملی‌پوش وجود دارد که انصاری درصدد این است که با تجربه‌ای که فصل گذشته داشت، در این فصل بهترین انتخاب را داشته باشد.

از سپاهان اصفهان به عنوان جدی‌ترین پیشنهاد داخلی این بازیکن ریزنقش نام برده می شود؛ زلاتکو کرانچار، سرمربی کروات این تیم، اصرار زیادی بر روی جذب این بازیکن داشته و از مسؤولان تیمش خواسته به هر طریقی شده او را به اصفهان بکشانند؛ این‌در حالیست که پیشنهاد مالی قابل‌توجهی به این بازیکن ۲۶ ساله ارسال کرده اند.

در سوی دیگر شنیده می‌شود علیرضا منصوریان بر روی این بازیکن نظر داشته و می خواهد فصل آینده از او به عنوان زوج کاوه رضایی در ترکیب تیمش بهره گیرد.

فولاد خوزستان نیز به عنوان تیم خود انصاری، خواهان تمدید و ادامه همکاری با وی است و سیروس پورموسوی روی انصاری برای فصل آینده حساب باز‌کرده است.

ضمن اینکه گفته می‌شود دو باشگاه روسی و قطری نیز خواهان جذب این بازیکن بوده و این احتمال نیز وجود دارد که انصاری فصل آینده لژیونر شود و فوتبالش را در خارج از کشور پیگیری کند.

حال خود انصاری انتخاب تیم جدیدش را به تعویق انداخته و در این بین نیز ابتدا قصد دارد با پورموسوی صحبت کرده و در مورد آینده‌اش در باشگاه فولاد با وی مشورت کند و سپس بدون هیچگونه عجله‌ای، نسبت به انتخاب تیمش در فصل آینده تصمیم گیری کند.

حال باید منتظر ماند و دید در نهایت، این ستاره خوب فوتبال کشورمان، که یکی از محصولات آکادمی باشگاه فولاد خوزستان طی چند سال اخیر بوده‌است، چه تصمیم خواهد گرفت؟

https://hoorkhabar.ir/659321کپی شد!
194
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.