تیم فوتبال بهمئی نماینده شایسته استان خواهد بود/مسئولان بیشتر به این تیم توجه کنند

محمدرضاسخایی مدیرعامل باشگاه ورزشی بهمئی درگفتگو با هورنیوز اظهار کرد: برای سرمربیگری فصل آینده تیم در سوپرلیگ خوزستان وارد مذاکره شده ایم که چند گزینه نیز مطرح است و درآینده آن را اعلام خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه گزینه های اسانی و کشوری مطرحی وجود دارد، افزود: اگر برنامه های ارائه شده از سوی آنها با اهداف باشگاه هماهنگ باشند حتما در جهت جذب آنها اقدام خواهیم کرد.

سخایی تصریح کرد: باتوجه به پتانسیل موجود در تیم و اضافه شدن چند بازیکن جدید، انتظار می رود تیم فوتبال بهمئی در فصل آینده یکی از تیم های اصلی شانس صعود به لیگ برتر کشور باشد.

وی با اشازه به اینکه پتانسیل ما بیش از حضور در لیگ استانی است، گفت: امیدواریم که بیش از پیش موردحمایت قراربگیریم تا بتوانیم توانایی های خود را به شکل مطلوبی ارائه دهیم.

مدیرعامل باشگاه ورزشی بهمئی با انتقاد از عدم حمایت مسئولان شهرستان رامهرمز به ویژه اداره ورزش و جوانان این شهرستان یاداور شد: تنها نماینده بزرگسالان این شهر تیم فوتبال بهمئی بود که مورد بی مهری قرار گرفت.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا نماینده مردم شهر رامهرمز در مجلس شورای اسلامی حمایت هایی از تیم داشته یا خیر، ادامه داد: امیدوارم نماینده مردم این شهر نگاه گسترده تری به حوزه ورزش داشته باشد چراکه مقوله ورزش به طور مستقیم با سلامت روح و روان تمام اقشار سروکار دارد.

سخایی خواستار انجام اقدامات زیربنایی در ورزش شهرستان رامهرمز شد و افزود: متأسفانه نماینده مردم رامهرمز هیچ حمایتی از تیم ما نکرده است. در جایی مطرح شده که نماینده مردم رامهرمز از اهدای سه توپ و چند دست لباس سخن گفته که من این نوع کمک را توهین می دانم.

وی تصریح کرد: این تیم با هزینه بالغ بر ۱۵۰ میلیون تومان در نخستین گام خود بهترین نتایج را کسب و موجی از شادی را بین مردم ایجاد کرد حال به جای آنکه از ما حمایت کنند جایگاه ما را تنزل می دهند.

مدیرعامل باشگاه ورزشی بهمئی با بیان اینکه امیدواریم در آینده شاهد حمایت های بیشتری باشیم، خاطر نشان کرد: امیدواریم هیئت فوتبال در این خصوص تعامل بهتری با ما داشته باشد.

وی ضمن قدردانی از بازیکنان و مربیان تیم، ادامه داد: در کنار امورات ورزشی تلاش کردیم تا در جهت توسعه مسائل فرهنگی نیز گام برداریم که تجلیل از مقام والای شهداء و ایثارگران بخشی از آنها بود.

وی با اشاره به اینکه باشگاه ورزشی بهمئی آمادگی خود را برای جذب اسپانسر اعلام می دارد، اظهار کرد: انتظار می رود همه برای توسعه این باشگاه تلاش کنند تا نماینده شایسته ای برای شهرستان و استان باشد.

 

https://hoorkhabar.ir/658641کپی شد!
374
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.