بررسی مشکلات منطقه گلدشت اهواز

هورنیوز – غلامرضا شریعتی شامگاه سه شنبه ۲۶ اردیبهشت ماه همراه با نبی الله خون میرزایی فرماندار اهواز و جمعی از مدیران استان با حضور در منطقه گلدشت اهواز و در دیدار با جمعی از اهالی این منطقه که در حسینیه ام البنین (س) برگزار شد مشکلات منطقه را مورد بررسی قرار داد و برای رفع مشکلات منطقه تصمیماتی اتخاذ شد.

استاندار خوزستان در این نشست عنوان کرد: برای حل مساله فاضلاب منطقه از مدیرعامل آبفا اهواز می خواهم طرح آن را بررسی نماید و امیدواریم ظرف سه ماه آینده پیمانکار پروژه تعیین شود و اجرای کار شروع شود و هزینه آن از محل اعتبارات استانی یا از محل اعتبارات نفت پرداخت خواهد شد.

شریعتی تصریح کرد: دولت، ۱۵ فروردین امسال مصوبه ای برای رفع مشکلات خوزستان با رقم حدود ۲۵ هزار میلیارد تومان تصویب کرد که یکی از مواردش آب و فاضلاب بود که ۱۰ هزار میلیارد تومان برایش منظور کرد. همچنین حدود هزار میلیارد تومان جهت مقابله با گرد و غبار و هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان جهت تجهیز و پایداری شبکه برق و تقریبا ۱۰ هزار میلیارد تومان برای فاز دوم طرح کشاورزی ۵۵۰ هزار هکتاری مقام معظم رهبری مقرر شد که این موارد انشاالله ظرف ۴ سال محقق خواهد شد و آب و فاضلاب هم شروع شده و قرار شده آب اهواز از دز تامین شود که انشاالله ظرف ۳ سال انجام خواهد شد.

استاندار خوزستان در مورد کمبود فضای آموزشی در منطقه، بیان کرد: هم اکنون دو مدرسه در منطقه گلدشت در حال ساخت داریم که یک مورد آن ۷۰ درصد پیشرفت داشته و به دلیل کمبود اعتبار متوقف شده و مورد دیگر هم در حد بستر سازی کارش شروع شده است ، ما قول میدهیم که این دو مدرسه را تکمیل کنیم و از مدیرکل نوسازی مدارس میخواهم مدرسه ای که ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است را تا مهر ماه امسال جهت پذیرش دانش آموز تکمیل نماید.

https://hoorkhabar.ir/657814کپی شد!
125
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.