نمایشگاه صنعت نفت بستر مناسبی برای تعامل میان شرکت های داخلی و بین المللی است
به گزارش هورنیوز و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران کرمعلی نادری در حاشیه بیست و دومین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در تهران افزود: این نمایشگاه فرصت خوبی برای شناساندن و شناسایی شرکت های صاحب تکنولوژی و موفق در ساخت قطعات و تجهیزات راهبردی در این صنعت می باشد.
وی با اشاره به موقعیت ژئوپولوتیک کشورمان و اینکه خاستگاه اولیه صنعت نفت در منطقه است، اظهار کرد: با توجه به استقبال شرکت های خارجی و داخلی از حضور در این رویداد صنعتی اقتصادی، زمینه برای رایزنی ها و تعاملات دوجانبه و چند جانبه و آشنایی با توانمندی های سازندگان و صنعتگران ایرانی و خارجی با هدف ورود به پروژه های بزرگ حفاری خاصه در میادین مشترک فراهم گردیده است.
نادری به نشست اخیر کارکنان این اداره با مدیرعامل شرکت اشاره کرد و گفت: در این جلسه مهندس بهمنی تلاش مضاعف در جهت شناساندن شرکت به بازارهای بین المللی و استفاده از فناوری های نوین صنعت حفاری در جهان را مورد تاکید قرارداد.
رئیس اداره بازاریابی و همکاری های بین المللی شرکت ملی حفاری ایران افزود: با توجه به نقطه نظرات و رهنمودهای طرح شده از سوی مدیرعامل، این واحد سعی دارد تا موضوع ورود به بازارهای کشورهای نفتخیز منطقه را پیگیری و در این ارتباط رایزنی های لازم از طریق وزارتخانه های نفت و امور خارجه صورت پذیرد.
وی اظهارکرد: با توجه به نقش کلیدی بازاریابی در تعاملات داخلی و بین المللی، کارشناسان این واحد با استفاده از فرصت پیش آمده در ملاقات با نمایندگان شرکت های خارجی و همچنین سازندگان داخلی در جهت معرفی توانمندی ها و ظرفیت های موجود صنعت حفاری کشور و راه های مشارکت و توسعه همکاری ها بحث و تبادل نظر می کنند.
نادری یادآور شد: در این راستا در سه روز گذشته با نمایندگان چند شرکت خارجی از جمله از آلمان، ایتالیا، کرواسی، چین، روسیه و ترکیه درباره زمینه های بسط همکاری ها و استفاده از فناوری های نوین در صنعت حفاری گفت و گو به عمل آمد.